• 24-10-2025, 12:48:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Porcsche arabası olup şu an yolda olan varsa bi foto atabilir mi arabanın içinden acil lazımdır. 400 lira öderim gerekirse
  • 24-10-2025, 12:50:57
    #2
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    Forumda gördüğüm en ilginç konu.
    Takipteyim
  • 24-10-2025, 12:51:37
    #3
    Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Porcsche arabası olup şu an yolda olan varsa bi foto atabilir mi arabanın içinden acil lazımdır. 400 lira öderim gerekirse
    yapay zekayı kullansana ayırt edilmiyo bile yaptığı
  • 24-10-2025, 12:51:55
    #4
    o arabaya burada binen yoktur diye dusunuyorum 😁
  • 24-10-2025, 12:52:06
    #5
    WP yaz hocam halledelim.
    Ayarlarım sana bir şeyler, Bursa'da çekilen bir video var elimde.

  • 24-10-2025, 12:53:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu forum artık eski ciddiyetini kaybetti..
  • 24-10-2025, 12:54:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WP yaz hocam halledelim.
    Ayarlarım sana bir şeyler, Bursa'da çekilen bir video var elimde.

    Wpden yazdım
  • 24-10-2025, 12:57:23
    #8
    Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WP yaz hocam halledelim.
    Ayarlarım sana bir şeyler, Bursa'da çekilen bir video var elimde.

    kardeşim adam kim bilir kime ne yalan söyleyecek neden yardımcı oluyorsun
  • 24-10-2025, 12:57:29
    #9
    Kişisel Rütbe