• 21-10-2025, 11:09:15
    #37
    Bu tür konularda seçimleri kendin yapman lazım hocam.
  • 21-10-2025, 11:12:18
    #38
    Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapacağın en iyi yatırım her zaman kendine yaptığın yatırımdır. Kendine değer kazandıran, seni bir adım ileriye taşıyacak, tecrübe sahibi yapacak ve alanında uzmanlaştıracak yeri seçmelisin. Para bir şekilde kazanılır ki alternatifinde varmış ben olsam çalışanına değer vermeyen sana bir şey katmayacak bir işte kesinlikle çalışmam
    Evet hocam alternatifimde var sadece gelirim düşüyor, biraz uğraşırsam bir iş bulabileceğimi bile düşünüyorum, tabii bu rızıktır nereden gelir ne zaman gelir bilemeyiz ben öyle düşünüyorum mesajınız için teşekkür ederim
  • 21-10-2025, 11:57:30
    #39
    Biraz ağır olacak, ama bu yamyam patron tayfası yüzünden hamdolsun işsizim ve halimden memnunum. Yahu ben ne yaparsam yapayım, fazlasını katayım ve üç kuruşa köle pozisyonunda kalayım... Yok öyle yağma, yok öyle üç kuruşa beş köfte. Bir saniye beklemeyin, eşek arıyorlarsa dağdan bayırdan toplasınlar
  • 21-10-2025, 12:05:44
    #40
    Hiçbir işe yaramayan ismi lazım değil siyasi yandaş torpilli kancacılar bile yata yata 60-70 k maaş alıyor malum, bizleri de birilerine köleleştirmişler işte, kimse kusura bakmasın gerçek gerçektir ve inkarla değişmez. Vaziyet budur
  • 21-10-2025, 14:14:51
    #41
    Hocam sen görüş değil içini rahatlatmak için onay istiyorsun. Herkesi ikna etmeye çabalama. İnsanlar fikrini dile getiriyor sonuçta. Kafan karışıksa eğrisini doğrusunu sen tartacaksın. Şahsi fikrim gideceğin firma Mısır'da Avrupa veya Abd menşeili über, süper bir firma değilse bedava eleman ayağına stajyer arıyorlardır sana da çok katacakları bir şey olmaz. Ne birikim ne cv anlamında. Ha ama kafaya koymuşsun, bazı şeylerin yaşanması gerekir illa. Hakkında hayırlı olsun...
  • 21-10-2025, 14:22:53
    #42
    GuruDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen görüş değil içini rahatlatmak için onay istiyorsun. Herkesi ikna etmeye çabalama. İnsanlar fikrini dile getiriyor sonuçta. Kafan karışıksa eğrisini doğrusunu sen tartacaksın. Şahsi fikrim gideceğin firma Mısır'da Avrupa veya Abd menşeili über, süper bir firma değilse bedava eleman ayağına stajyer arıyorlardır sana da çok katacakları bir şey olmaz. Ne birikim ne cv anlamında. Ha ama kafaya koymuşsun, bazı şeylerin yaşanması gerekir illa. Hakkında hayırlı olsun...
    Gidilecek firmanın özellikleri nasıl olmalı?

    Gitmeden göremeyeceğiniz için nasıl teyit edeceksiniz?
  • 21-10-2025, 17:19:28
    #43
    İşin ilginç olan kısmı hemen git çıkışını ver diyor . Çok pişkin adamlar. Bunların insan kaynakları yoktur büyük ihtimalle. Ayrıca bu tarz yerlerde yıllarca aynı ücrete çalıştırırlar. Yerinizde olsam evli değilsen hocam, hayatta risk alacağın dönemdesin. Kaldı ki bu risk sayılmaz. Bence yeni yerler görmek ve yeni insanlarla tanışmak gerekiyor. Mısır belki maddi anlamda bir şey katmayacak gibi gözükebilir ama yeni kapılar açacaktır size.
  • 21-10-2025, 18:02:10
    #44
    42 Yaşında bir abin olarak konuşuyorum, bazı şeyleri kayıp olarak görme asla. Genç yaştaysan (henüz 25 görmediysen gibi düşün) risk al, dene (para batırma), zaman kaybet (ama az zaman) vb.
    Bunlardan bir zararın olmaz, fakat fayda görecek olursan büyük fayda görürsün. Bir de ilerleyen bir zaman geldiğinde geri bakıp ah vah edip düşünmezsin.
    5-6 Ay ben genç olsam gözden çıkarabileceğim bir süre, bugün çifte vatandaş olmama rağmen ben Avrupa'ya gitmiyorum. Maaşlı bir işte çalışmayı tercih ediyorum, vatandaşlığımı 2013 yılında almıştım, 2018 yılında ab de vize serbesti geldi ama yeni boşanmıştım ve bir kızım vardı, bu yüzden gidemedim. Şimdi ise hem artık yaşım geçti, yorgunum, bir şeylere kolay adapte olamıyorum ve kızımı iki gün görmesem içim kararıyor.
    Netice olarak çok kaybın olmaz ama büyük fayda görebilirsin, bir bir şansını dene. En azından vizyonun gelişir, başka ülke başka insanlar görürsün, ufkun açılır.
  • 21-10-2025, 18:26:33
    #45
    csfrag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin ilginç olan kısmı hemen git çıkışını ver diyor . Çok pişkin adamlar. Bunların insan kaynakları yoktur büyük ihtimalle. Ayrıca bu tarz yerlerde yıllarca aynı ücrete çalıştırırlar. Yerinizde olsam evli değilsen hocam, hayatta risk alacağın dönemdesin. Kaldı ki bu risk sayılmaz. Bence yeni yerler görmek ve yeni insanlarla tanışmak gerekiyor. Mısır belki maddi anlamda bir şey katmayacak gibi gözükebilir ama yeni kapılar açacaktır size.
    İnsan kaynakları var