• 21-10-2025, 09:51:27
    #28
    BY_TURKER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sana bir şey katmayan işletmede çalışmaya devam etmen seni bulunduğun yerde kalmaya ve hayal kurmadan işe gidip gelmeye mahkum edecek.

    Mısır gidince çeşitli kontaklar kurarım dersen gidip deneyimlemeni isterim. Bulunduğun ortamdan çıkmak ve kabuğunu kırmak sana maddi olarak + olmasa bile mental olarak + olacaktır.

    Şuanda asgari ücret haricinde sana ekstra kattığı hiçbir şey yok. Bence Mısır da düşündüğün gibi bir imkan oluşmasa bile yaşadığın şehirde dönünce alternatif şirket ve sektör incele. İş-Kur destekli veya harici elemana ihtiyaç duyuyor firmalar.

    Yolun açık olsun. Fırsatlar bazen kişiler için dönüm noktası olabilir. Piyasada önüne gelen fırsatları değerlendirenler ve bir şeyler için mücadele edenler hayatına yön verenlerdir.
    Hocam kesinlikle bende öyle düşünüyorum. Ağaç değilim ben yer değiştirebilirim çeşitli kontaklar kurabileceğimi düşünüyorum.
  • 21-10-2025, 09:55:28
    #29
    Konu buraya kadar gelmişse senin de ayrılma vaktin o kadar gelmiştir nokta
  • 21-10-2025, 10:10:18
    #30
    Siz zaten kafada bitirmişsiniz hocam. Firmaya son bir şans verin ve şefi müdürü amiri vs geçin direkt işletme sahibi ile tanışıp durumu anlatın. Nazik bir şekilde en az 35-40 bin istediğinizi söyleyin. Haklı sebeplerinizi anlatın. Vermezse çıkın. Sonrası sizin bileceğiniz iş.
  • 21-10-2025, 10:12:21
    #31
    Bu işten ayrılmalısınız mutlaka, size ayrılırken maaşınızda artış yapmayı teklif ederlerse, onlara şunu diyin: "şimdiye kadar niye arttırmadınız? Madem hakkım 5000 tl daha fazla maaş almak o zaman son 5 yıldır 3.000.000 TL lik bir fark var, bunu bana verirseniz devam ederim" tabi bunu işten ayrıldıktan sonra size telefonla ulaşırlarsa söyleyin yoksa üstünüze yürürler. ama hak ediyorlar.
    Bu arada ben asgari ücret veren patrona kızmıyorum, asgari ücretle çalışmayı kabul edenlerin hatası. Bir an önce kaçın kurtulun ve kıymetinizi bilen yerde çalışın.
  • 21-10-2025, 10:19:17
    #32
    Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz zaten kafada bitirmişsiniz hocam. Firmaya son bir şans verin ve şefi müdürü amiri vs geçin direkt işletme sahibi ile tanışıp durumu anlatın. Nazik bir şekilde en az 35-40 bin istediğinizi söyleyin. Haklı sebeplerinizi anlatın. Vermezse çıkın. Sonrası sizin bileceğiniz iş.
    Hocam bugün görüşeceğim dediğiniz gibi maaş konusu aklımda vardı. 35 istemeyi düşünüyorum eğer gelecekte benimle bir düşüncesi var ise kabul etmesini talep edeceğim.
  • 21-10-2025, 10:23:55
    #33
    Ruzgarm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bugün görüşeceğim dediğiniz gibi maaş konusu aklımda vardı. 35 istemeyi düşünüyorum eğer gelecekte benimle bir düşüncesi var ise kabul etmesini talep edeceğim.
    Hocam geçmiş deneyimlerime göre konuşuyorum. %80 şu cümleyi kuracaktır " Sana o parayı veririm hak ediyorsun ama sana verirsem diğerleri de talep eder o yüzden veremem. " Benzeri bir konuşma ve kapanış olarak istifa dilekçeniz 😂
    Şahsi fikrim ben yerinizde olsam Mısır gibi bir ülkeye de gitmezdim çok riskli. Onun yerine 35-40 bandına taşıyacak işlere bakardım. Hocam hangi şehirdesiniz sizin için özel bir önerim olacak eğer bilgisayar üzerine az bir bilginiz varsa
  • 21-10-2025, 10:26:18
    #34
    Ruzgarm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bugün görüşeceğim dediğiniz gibi maaş konusu aklımda vardı. 35 istemeyi düşünüyorum eğer gelecekte benimle bir düşüncesi var ise kabul etmesini talep edeceğim.
    A ile başlayıp e ile biten firmada calışıyorsunuz demi hocam
  • 21-10-2025, 10:27:24
    #35
    Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş deneyimlerime göre konuşuyorum. %80 şu cümleyi kuracaktır " Sana o parayı veririm hak ediyorsun ama sana verirsem diğerleri de talep eder o yüzden veremem. " Benzeri bir konuşma ve kapanış olarak istifa dilekçeniz 😂
    Şahsi fikrim ben yerinizde olsam Mısır gibi bir ülkeye de gitmezdim çok riskli. Onun yerine 35-40 bandına taşıyacak işlere bakardım. Hocam hangi şehirdesiniz sizin için özel bir önerim olacak eğer bilgisayar üzerine az bir bilginiz varsa
    Hocam ben aralık 7'de gideceğim hemen çıkmam zaten girişte sigortamı yapmamışlardı deneme süresi diyerek, ben kesin karar verirsem gidene kadar çalışmayı düşünüyorum özelden iletişime geçiyorum diğer konuyla ilgili
  • 21-10-2025, 11:08:13
    #36
    Yapacağın en iyi yatırım her zaman kendine yaptığın yatırımdır. Kendine değer kazandıran, seni bir adım ileriye taşıyacak, tecrübe sahibi yapacak ve alanında uzmanlaştıracak yeri seçmelisin. Para bir şekilde kazanılır ki alternatifinde varmış ben olsam çalışanına değer vermeyen sana bir şey katmayacak bir işte kesinlikle çalışmam