BY_TURKER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce İşten Ayrılmalı Mıyım?
50
●3.094
- 21-10-2025, 09:55:28Konu buraya kadar gelmişse senin de ayrılma vaktin o kadar gelmiştir nokta
- 21-10-2025, 10:10:18Siz zaten kafada bitirmişsiniz hocam. Firmaya son bir şans verin ve şefi müdürü amiri vs geçin direkt işletme sahibi ile tanışıp durumu anlatın. Nazik bir şekilde en az 35-40 bin istediğinizi söyleyin. Haklı sebeplerinizi anlatın. Vermezse çıkın. Sonrası sizin bileceğiniz iş.
- 21-10-2025, 10:12:21Bu işten ayrılmalısınız mutlaka, size ayrılırken maaşınızda artış yapmayı teklif ederlerse, onlara şunu diyin: "şimdiye kadar niye arttırmadınız? Madem hakkım 5000 tl daha fazla maaş almak o zaman son 5 yıldır 3.000.000 TL lik bir fark var, bunu bana verirseniz devam ederim" tabi bunu işten ayrıldıktan sonra size telefonla ulaşırlarsa söyleyin
yoksa üstünüze yürürler. ama hak ediyorlar.
Bu arada ben asgari ücret veren patrona kızmıyorum, asgari ücretle çalışmayı kabul edenlerin hatası. Bir an önce kaçın kurtulun ve kıymetinizi bilen yerde çalışın. - 21-10-2025, 10:19:17Hocam bugün görüşeceğim dediğiniz gibi maaş konusu aklımda vardı. 35 istemeyi düşünüyorum eğer gelecekte benimle bir düşüncesi var ise kabul etmesini talep edeceğim.Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2025, 10:23:55Hocam geçmiş deneyimlerime göre konuşuyorum. %80 şu cümleyi kuracaktır " Sana o parayı veririm hak ediyorsun ama sana verirsem diğerleri de talep eder o yüzden veremem. " Benzeri bir konuşma ve kapanış olarak istifa dilekçeniz 😂Ruzgarm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsi fikrim ben yerinizde olsam Mısır gibi bir ülkeye de gitmezdim çok riskli. Onun yerine 35-40 bandına taşıyacak işlere bakardım. Hocam hangi şehirdesiniz sizin için özel bir önerim olacak eğer bilgisayar üzerine az bir bilginiz varsa - 21-10-2025, 10:26:18A ile başlayıp e ile biten firmada calışıyorsunuz demi hocamRuzgarm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2025, 10:27:24Hocam ben aralık 7'de gideceğim hemen çıkmam zaten girişte sigortamı yapmamışlardı deneme süresi diyerek, ben kesin karar verirsem gidene kadar çalışmayı düşünüyorum özelden iletişime geçiyorum diğer konuyla ilgiliBonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2025, 11:08:13Yapacağın en iyi yatırım her zaman kendine yaptığın yatırımdır. Kendine değer kazandıran, seni bir adım ileriye taşıyacak, tecrübe sahibi yapacak ve alanında uzmanlaştıracak yeri seçmelisin. Para bir şekilde kazanılır ki alternatifinde varmış ben olsam çalışanına değer vermeyen sana bir şey katmayacak bir işte kesinlikle çalışmam
yoksa üstünüze yürürler. ama hak ediyorlar.