• 18-10-2025, 14:36:02
    #1
    Herkese selamlar haremaltinda gram fiyati 6.144 gozukurken bizim aile dostu kuyumcuya arayip grami sordugumda 6.200 dedi bu kadar fark normal midir? dun harem sitesinde 6.250den dusunce de pazartesi patlar yukselirse 6.200e almadigima pisman olur muyum diye dusunuyorum
  • 18-10-2025, 14:37:34
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Ben bugün kapalı çarşıdan 6.200 TL'den aldım
  • 18-10-2025, 14:38:01
    #3
    internette 4800 tl yazarken 5250tlden aldım ona rağmen bile kazançta, 6200 gayet ideal Şubat ayına kadar bekleteceksen al 7500 -9000 arasinda tahmin ediliyor...
  • 18-10-2025, 14:40:18
    #4
    İnternetteki fiyatla uyuşmuyor fiziki aldığında. En yakın Harem ondada 50-70 TL arası oynama oluyor
  • 18-10-2025, 14:43:17
    #5
    Çok detaydan anlamam ama Pazartesi günü 5665 tl'den aldım. Bana hızlı yükselmiş bir tık düşecekmiş gibi geliyor.
  • 18-10-2025, 14:44:18
    #6
    hocam alın pazartesi zaten yüksekten açılıcak yatırım tavsiyesi değildir
  • 18-10-2025, 14:49:00
    #7
    justkaraduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese selamlar haremaltinda gram fiyati 6.144 gozukurken bizim aile dostu kuyumcuya arayip grami sordugumda 6.200 dedi bu kadar fark normal midir? dun harem sitesinde 6.250den dusunce de pazartesi patlar yukselirse 6.200e almadigima pisman olur muyum diye dusunuyorum
    hocam kuyumcular satın alırken hareme bakıyor satarken kendi ilindeki kura bakıyor
  • 18-10-2025, 14:53:58
    #8
    Bence altın almak için düzeltmeyi beklemek daha doğru. Üstelik ek fark ödemek de mantıklı gelmiyor. Nereye çıkarsa çıksın düzeltme garanti.
  • 18-10-2025, 15:02:05
    #9
    makas cok fazla olur. ben ektra almak icin pazartesityi bekliyorum