• 11-10-2025, 12:56:15
    #1
    Merhabalar, forumdaşlar.

    Iphone 15 yd cihaz sıfır. 128 gb

    23k-25k bandında.

    1 yıl açık kalma sözü var. Alınır mı, daha önce yd cihaz almadım.
  • 11-10-2025, 12:57:42
    #2
    Alınmaz
  • 11-10-2025, 12:58:14
    #3
    Kurumsal PLUS
    E sim kullanarak açık tutmayı düşünüyorsan alman mantıksız hangi menşei olduğuna dikkat et. Her cihaz e simi desteklemiyor
  • 11-10-2025, 12:58:22
    #4
    cihaz açıldıktan sonra 120 gün kullanabiliyorsun sonra IMEI kayıt ücreti ödemene lazım şuan 45.614 tl
  • 11-10-2025, 12:59:16
    #5
    Yd 15 model sıfır olmaz hocam. sıfır diye kutusunu sizin actıgınızı sandıgınız urunler genellikle yenilenmiş ürünlerdir. nasıl yenilenmiş derseniz toplanmış arabalar gibi düşünün. bu işlerin döndüğü illerde 17 cıkmıssa 16si degişime dönmüştür. gelen ülkelerde bu sekılde geliyor. cok önceden yapmış oldugum ve pişman oldugum bir sektör oldugu için görünce bilgimi paylaşmak istedim. tercih sizin.
  • 11-10-2025, 13:04:39
    #6
    Mehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yd 15 model sıfır olmaz hocam. sıfır diye kutusunu sizin actıgınızı sandıgınız urunler genellikle yenilenmiş ürünlerdir. nasıl yenilenmiş derseniz toplanmış arabalar gibi düşünün. bu işlerin döndüğü illerde 17 cıkmıssa 16si degişime dönmüştür. gelen ülkelerde bu sekılde geliyor. cok önceden yapmış oldugum ve pişman oldugum bir sektör oldugu için görünce bilgimi paylaşmak istedim. tercih sizin.
    Allah razı olsun çok teşekkürler.
  • 11-10-2025, 13:05:18
    #7
    Kıymetli yorumlarınız için hepinize teşekkürler.
  • 11-10-2025, 13:08:51
    #8
    Cihazı 8 ay kullanabiliyorsun hocam sonra yıl başında tekrar yenileniyor arkadaş yanlış yönlendirmiş 120 gün diye
  • 11-10-2025, 13:09:12
    #9
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Ben 2023 Ekim ayında 15 pro max aldım.
    2024 8. ayında kapandı ve yılbaşına kadar idare ettim.
    2025 yılında bugün 11.10.2025 hala kapanmadı kullanıyorum.

    Kız arkadaşıma şubat ayında 16 pro max aldık onunda fiziksel sim kart kısmı 2 gün önce kapandı şimdi e-sim'e geçiş yapıp yıl başına kadar kullanacağız daha sonra her sene gelen 8 aylık hakkımızı kullanacağız.

    Ben yurtdışı telefon kullanımını öneririm. Fakat maddi olarak gücün varsa yurtiçi almanı öneririm.