Sizce Hangi Logo? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Hangi Logo?
10
●
314
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce Hangi Logo?
1
2
Anket
Sizce Hangi Logo?
Toplam Katılımcı Sayısı:
32
Sizce Hangi Logo?
1
%18,75 (6 Oy)
2
%81,25 (26 Oy)
09-10-2025, 20:07:37
#1
resatnet
Merhaba arkadaşlar, giyim, butik, tshirt baskı üzerine bir marka kuruyoruz. 2 logo arasında kararsız kaldık sizce hangisi. Yorumlarınızı bekliyoruz.
09-10-2025, 20:09:27
#2
DiscordTedarik
Üyeliği durduruldu
Bence 1 numara çok daha şık ve profesyonel duruyor bunu kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim hocam her yere uymaz her formata uymaz ikincisi.
09-10-2025, 20:09:38
#3
Unique Digital
Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
2. daha iyi
09-10-2025, 20:11:17
#4
Hediyeo
2 numara güzel hocam benim görüşüm
09-10-2025, 20:14:49
#5
yunusdm
sektörünüz için 1. daha uygun
09-10-2025, 20:20:11
#6
Oxenta Digital
oxentasoft.com
2. Kesinlikle.
09-10-2025, 20:21:27
#7
İbrahimH
2. daha net ve daya iyi renk uyumu vb.
09-10-2025, 20:21:53
#8
PRIMEPANEL
🎩 SMM PANEL YAZILIMI 🎩
1. logo bile 2. derdi hocam
09-10-2025, 20:23:00
#9
Vova
Üyeliği durduruldu
Sergen yalçın logosunu sandım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler