• 05-10-2025, 15:20:48
    #1
    Merhaba arkadaş Merkez Bankası Başkanı Söyledi Gerçekten Türkiye de Yastık Altında 500 milyar Dolar Altın Birikimi Varmıdır.
  • 05-10-2025, 15:23:23
    #2
    Benim bir çeyrek var onu da mı gördüler
  • 05-10-2025, 15:25:09
    #3
    kamumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bir çeyrek var onu da mı gördüler
    ALLAH Daha çok versin inşallah sadece tahmin ediyolar belki de takip ediyolardır bilemeyiz ...
  • 05-10-2025, 15:25:42
    #4
    Gözü yastık altına diktiler umarım tatmin eder onları.
  • 05-10-2025, 15:25:54
    #5
    Fazlası vardır
  • 05-10-2025, 15:28:52
    #6
  • 05-10-2025, 15:32:32
    #7
    Vatandaşın birikimine göz mü dikmişler?
  • 05-10-2025, 15:35:12
    #8
    Herkes gemisini kurtarıp kaptan olmanın yoluna bakıyor. Piyasada para yok çünkü güven ortamı da yok birikim yapabilen yapıyor, yapamayan karın tokluğuna devam ediyor.
  • 05-10-2025, 15:40:38
    #9
    sakaryaahalisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaş Merkez Bankası Başkanı Söyledi Gerçekten Türkiye de Yastık Altında 500 milyar Dolar Altın Birikimi Varmıdır.
    Yolunu bulsalar bahane yakalasalar onuda varlık fonuna devrederler 😂