Selamun Aleykum, Merhaba arkadaşlar.
310.000 TL hatta 300.000 TL civarına araba alacağım Renault Clio 1.5 DCI almayı planlıyorum ancak 300.000 TL 420.000 TL gibi rakamlara çıkıyor kredi kartı taksit olunca. Daha uygun nasıl çözzebilirim sizce? Ama faiz gibi durumlara düşmek istemiyorum.
Kredi kartıyla araç alımı HK.
29
●1.622
- 04-10-2025, 18:30:04Hocam o şekilde faiz'e girmek istemiyorum.ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10-12 taksit arası hocamyunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-10-2025, 18:30:50Kredi kartına babasının hayrına vade farksız 12 ay araba mı verecekler hocam? Karttanda faiz gelecek. Kart çekersen bukadar olur diyecekler fark talep edecekler.Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2025, 18:30:52O şekilde faiz derken o şekli bu şeklimi olur faizin. Kredi kartıyla alınca da faiz işliyor ama siz bilirsiniz.Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2025, 18:31:02faizsiz kredi bulursanız bizde çekelimKonfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2025, 18:35:00sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam, olayı yanlış anladınız. Kredi kartı vadesi (taksit) faiz değil; dini açıdan vadeli satıştan bahsetmiştim. Taksitlendirince fiyat artıyor ve bazen çok yüksek tutarlar çıkıyor. Bu yüzden kredi kartını daha uygun koşullarda nasıl taksitlendirebilirim ya da %35 yerine daha düşük oran uygulayan yerler var mı, bildiğiniz olursa oradan alırım.sysadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2025, 18:37:34Onun adı faiz işteKonfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin kafanız karışmış biraz umarım bulursunuz aradığınızı.