• 04-10-2025, 18:26:30
    #1
    Selamun Aleykum, Merhaba arkadaşlar.

    310.000 TL hatta 300.000 TL civarına araba alacağım Renault Clio 1.5 DCI almayı planlıyorum ancak 300.000 TL 420.000 TL gibi rakamlara çıkıyor kredi kartı taksit olunca. Daha uygun nasıl çözzebilirim sizce? Ama faiz gibi durumlara düşmek istemiyorum.
  • 04-10-2025, 18:29:01
    #2
    Eğer kredi çıkıyor ise taşıt kredisi bakabilirsin 12 ay geri ödemeli daha uyguna gelecektir.
  • 04-10-2025, 18:29:08
    #3
    Kaç taksit
  • 04-10-2025, 18:30:04
    #4
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer kredi çıkıyor ise taşıt kredisi bakabilirsin 12 ay geri ödemeli daha uyguna gelecektir.
    Hocam o şekilde faiz'e girmek istemiyorum.
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç taksit
    10-12 taksit arası hocam
  • 04-10-2025, 18:30:50
    #5
    Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o şekilde faiz'e girmek istemiyorum.

    10-12 taksit arası hocam
    Kredi kartına babasının hayrına vade farksız 12 ay araba mı verecekler hocam? Karttanda faiz gelecek. Kart çekersen bukadar olur diyecekler fark talep edecekler.
  • 04-10-2025, 18:30:52
    #6
    Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o şekilde faiz'e girmek istemiyorum.

    10-12 taksit arası hocam
    O şekilde faiz derken o şekli bu şeklimi olur faizin. Kredi kartıyla alınca da faiz işliyor ama siz bilirsiniz.
  • 04-10-2025, 18:31:02
    #7
    Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o şekilde faiz'e girmek istemiyorum.

    10-12 taksit arası hocam
    faizsiz kredi bulursanız bizde çekelim
  • 04-10-2025, 18:35:00
    #8
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartına babasının hayrına vade farksız 12 ay araba mı verecekler hocam? Karttanda faiz gelecek. Kart çekersen bukadar olur diyecekler fark talep edecekler.
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O şekilde faiz derken o şekli bu şeklimi olur faizin. Kredi kartıyla alınca da faiz işliyor ama siz bilirsiniz.
    sysadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faizsiz kredi bulursanız bizde çekelim
    Hocam, olayı yanlış anladınız. Kredi kartı vadesi (taksit) faiz değil; dini açıdan vadeli satıştan bahsetmiştim. Taksitlendirince fiyat artıyor ve bazen çok yüksek tutarlar çıkıyor. Bu yüzden kredi kartını daha uygun koşullarda nasıl taksitlendirebilirim ya da %35 yerine daha düşük oran uygulayan yerler var mı, bildiğiniz olursa oradan alırım.

  • 04-10-2025, 18:37:34
    #9
    Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, olayı yanlış anladınız. Kredi kartı vadesi (taksit) faiz değil; dini açıdan vadeli satıştan bahsetmiştim. Taksitlendirince fiyat artıyor ve bazen çok yüksek tutarlar çıkıyor. Bu yüzden kredi kartını daha uygun koşullarda nasıl taksitlendirebilirim ya da %35 yerine daha düşük oran uygulayan yerler var mı, bildiğiniz olursa oradan alırım.

    Onun adı faiz işte sizin kafanız karışmış biraz umarım bulursunuz aradığınızı.