• 04-10-2025, 07:03:33
    #37
    R10 un balcısı olarak ürünlerimizi denemenizi şiddetle öneririm profilinde onlarca balımız hakkında ticaret puanı mevcuttur.

    Ballarımızda

    Suni mum
    Ticari glikoz
    Antibiyotik kalıntısı
    Yoktur

    Arılara tuzak kurmayız yüksek polen oranına sahiptir

    Organize sanayi bölgesinde uzak
    Çevresinde tarım arazisi yoktur

    %100 doğal balımızı deneyin mutlaka farkı hissedeceksiniz.

    Ballarımız hakkında bilgi almak için İnstagram sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

    https://www.instagram.com/bitlisbalicom

    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, marketlerde satılan hiçbir bal arılardan çıkıyormuş gibi hissettirmiyor.
    Siz nereden bal alıyorsunuz? Bildiğiniz güvendiğiniz bir yer var mı?

    Hem süzme hem petekli için yorumları alalım.
    @ESSA;
  • 04-10-2025, 09:18:44
    #38
    Internetabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 un balcısı olarak ürünlerimizi denemenizi şiddetle öneririm profilinde onlarca balımız hakkında ticaret puanı mevcuttur.

    Ballarımızda

    Suni mum
    Ticari glikoz
    Antibiyotik kalıntısı
    Yoktur

    Arılara tuzak kurmayız yüksek polen oranına sahiptir

    Organize sanayi bölgesinde uzak
    Çevresinde tarım arazisi yoktur

    %100 doğal balımızı deneyin mutlaka farkı hissedeceksiniz.

    Ballarımız hakkında bilgi almak için İnstagram sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

    https://www.instagram.com/bitlisbalicom



    @ESSA;
    Hele o zaman foruma özel bu posta özel ultra mega indirimli bir paket yap bakalım (MNG kargo bireysel kampanyasında şube teslim kargo 70₺) kargoda dahil petekli bal alırım bu sefer
  • 04-10-2025, 09:27:18
    #39
    Bunun için özel bir çalışma yapacağım hocam.

    Siz yeterki isteyin.

    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hele o zaman foruma özel bu posta özel ultra mega indirimli bir paket yap bakalım (MNG kargo bireysel kampanyasında şube teslim kargo 70₺) kargoda dahil petekli bal alırım bu sefer
  • 04-10-2025, 10:15:57
    #40
    Ben yıllardır Arıcan Karakovan Petek Bal alıyorum. Metro gross marketlerde bulabilirsiniz.

  • 04-10-2025, 14:15:25
    #41
    Çam balı
  • 04-10-2025, 22:05:35
    #42
    Bal yemeyeli yıllar oldu, nedense canım hiç bal yemek istemiyor. Alacak olsam yine bilindik markalardan paketli bir şekilde alırıdm.
  • 05-10-2025, 11:46:22
    #43
    Selamlar, babam arıcılık yapıyor. Reklam gibi olacak ama güvenilir bal arayan arkadaşlar satın alabilir. Yalnızca Bornova'da (Özkanlar Migros'un oradan) elden alabilirsiniz. Kargo ile gönderim sağlamıyor.

    Arılarımız Bayındır ilçesinde ve Bornova Evka-3'te bulunuyor. Süzme çam ve çiçek kg 750 TL'dir. Özkanlar Migros'un oradan almak isteyen olursa benimle iletişime geçebilir. Balların güvenilirliği konusunda şöyle örnek vereyim: Babam 34 yaşındaki oğlunu rüyasında hiç görmemiştir ama sürekli arılarını rüyasında görüyor Şaka bir yana alışan arkadaşlarım başka bal yemiyor, babam çok titizdir, en azından deneyebilirsiniz. Ben beğenmedim, bu bal gerçek değil diyen arkadaşım olursa 750 TL'nin tamamını iade edeceğim.
  • 06-10-2025, 00:28:24
    #44
    Biz kendimiz üretiyoruz dededen toruna, 20-30 tane kovanımız var, eşe dosta veriyoruz
    Rize'de Kestane balı ilaçlık, kahvaltı için Erzurum çiçek balı.
    İhtiyacı olan iletişime geçebilir, yalnız ne olursa olsun marketten bal alınmaz




  • 06-10-2025, 12:10:41
    #45
    R10 Sigortacısı
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, marketlerde satılan hiçbir bal arılardan çıkıyormuş gibi hissettirmiyor.
    Siz nereden bal alıyorsunuz? Bildiğiniz güvendiğiniz bir yer var mı?

    Hem süzme hem petekli için yorumları alalım.
    Hocam benim kimseye inancım kalmadı. Para için millet birbirini kesiyor. Bu nedenle

    https://www.balparmak.com.tr/

    Dışında almıyorum.