İstanbulda deprem mi oldu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İstanbulda deprem mi oldu?
10
●
376
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İstanbulda deprem mi oldu?
1
2
02-10-2025, 14:56:40
#1
Gokenim
Deprem mi oldu ofiste titredim cam kapı tık tık tık vurdu
Edit: Marmara ereğlisi Tekirdağ'da 5.2 şiddetinde olmuş
02-10-2025, 14:57:07
#2
M_Aygun
Evet
02-10-2025, 14:57:09
#3
Canozkan
Evet deprem oldu
02-10-2025, 14:57:15
#4
dertliA
Evet çat çut ses geldi
Çok kısa sürmese bizim bina yıkılırdı 3 saniye sürdü
02-10-2025, 14:57:23
#5
Rashand
İstanbul Avrupa yakasında ufaktan hissettim
02-10-2025, 14:57:24
#6
Erkani
Evet hocam oldu istanbuldayım baya hissettim
02-10-2025, 14:57:31
#7
Barthesan
Tüm Marmara sallandı sanırım. Geçmiş olsun.
02-10-2025, 14:58:14
#8
Harunn
Geçmiş olsun
02-10-2025, 14:58:34
#9
ademakcan
Deprem var maltepe sallandı.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler