• 02-10-2025, 14:56:40
    #1
    Deprem mi oldu ofiste titredim cam kapı tık tık tık vurdu

    Edit: Marmara ereğlisi Tekirdağ'da 5.2 şiddetinde olmuş
  • 02-10-2025, 14:57:07
    #2
    Evet
  • 02-10-2025, 14:57:09
    #3
    Evet deprem oldu
  • 02-10-2025, 14:57:15
    #4
    Evet çat çut ses geldi

    Çok kısa sürmese bizim bina yıkılırdı 3 saniye sürdü
  • 02-10-2025, 14:57:23
    #5
    İstanbul Avrupa yakasında ufaktan hissettim
  • 02-10-2025, 14:57:24
    #6
    Evet hocam oldu istanbuldayım baya hissettim
  • 02-10-2025, 14:57:31
    #7
    Tüm Marmara sallandı sanırım. Geçmiş olsun.
  • 02-10-2025, 14:58:14
    #8
    Geçmiş olsun
  • 02-10-2025, 14:58:34
    #9
    Deprem var maltepe sallandı.