• 29-09-2025, 07:56:35
    #10
    Ben de bizzat başvuru yaptım diye hatırlıyorum. r10'dan kimseyi tanımıyordum. Sağolsunlar üyeliğimi kabul etmişlerdi. Emeği geçenlerin emeğine sağlık.
  • 29-09-2025, 09:27:58
    #11
    Direk kaydoldum makale hizmeti vermek için ama kaydolduktan sonra makale işleri hariç her işle ilgilendim
  • 29-09-2025, 09:41:02
    #12
    O zamanlar dutluktu buralar geldik yerleştik

  • 29-09-2025, 10:56:44
    #13
    @bymuratmis; abimin sayesinde üye olduk
  • 29-09-2025, 20:54:54
    #14
    @R10Davetiye2015