• 18-09-2025, 17:15:00
    #1
    Hayatı nasıl yaşamak isterdeniz? Ne yapardınız?
  • 18-09-2025, 17:15:30
    #2
    O zmn geleceğe gitmem lazım😊
  • 18-09-2025, 17:15:45
    #3
    0.4 btc alıp satmıştım satma derdim satma.
  • 18-09-2025, 17:16:59
    #4
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zmn geleceğe gitmem lazım😊
    Yaşıtlarına kıyasla hayatını iyi değerlendir. Birgün bu konuyu görünce etkilenirsin
  • 18-09-2025, 17:17:22
    #5
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.4 btc alıp satmıştım satma derdim satma.
    Sİzi 0.4'de durduran ne hocam?
  • 18-09-2025, 17:17:45
    #6
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.4 btc alıp satmıştım satma derdim satma.
    Gitti bir tuşa basarak 2 milyon
  • 18-09-2025, 17:17:53
    #7
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşıtlarına kıyasla hayatını iyi değerlendir. Birgün bu konuyu görünce etkilenirsin
    Hocam bende biran önce büyüsem diyorum😊
  • 18-09-2025, 17:18:18
    #8
    Bir ajanstan fazlası
    21'im şuan pek fark yok ama 18'ime dönsem freelance işlerine kendimi daha fazla verir ve web işlerinde daha fazla alana açılırdım
  • 18-09-2025, 17:18:57
    #9
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende biran önce büyüsem diyorum😊
    Bende öyleydim, şimdi demiyorum