• 15-09-2025, 19:51:52
    #1
    Request Timeout

    This request takes too long to process, it is timed out by the server. If it should not be timed out, please contact administrator of this web site to increase 'Connection Timeout'.

    Bir konuyu açtım yeni sekmede böyle hata verdi f5 yaptım düzeldi. ama sürekli kasıyor bende 1gbit internet var.
  • 15-09-2025, 19:52:29
    #2
    Bende 404 eror çekti
  • 15-09-2025, 19:52:43
    #3
    Hocam bence sunucularında sorun var.
    Bende bugün iki defa 502 hatası verdi ve çok yavaşladı site.
  • 15-09-2025, 19:54:48
    #4
    Bende de aynı maalesef…
  • 15-09-2025, 19:57:04
    #5
    Bende Sabah Giremiyodum İnternet Degisikligi Yaptim Duzeldi Ama Ginede Cok Agir İsliyor
  • 15-09-2025, 20:00:01
    #6
    hata vermiyor bende ama konulara geç giriyorum.
  • 15-09-2025, 20:03:08
    #7
    Bende de aynı salddırı vs olabilir hocam cloud a attı benide
  • 15-09-2025, 20:16:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba daha iyi bir altyapı ve akıcı bir forum için sistem güncellemeleri sebebiyle ara sıra gidebilir.
    Teknik ekip sorunsuz ve anlık müdahale etmektedir olası yavaşlamalarda.
  • 15-09-2025, 20:36:00
    #9
    Hocam yaklaşık 3-4 aydır bu şekilde. Günün çeşitli saatlerinde foruma giriyorum her saatte yaşadığım bir problem. Alt yapı değilde sanki hostingin kaldiramama problemi var gibime geliyor. Bir süredir bir çok konu açıldı aslında ama yönetimin haberi varmış