Capcut'ın kendi içindeki açığını kullanıp tüm özelliklerini pro olarak kullanıyorum, bu taktiği burada satabilir miyim peki? Bahsettiğim taktik bilinen değil farklı benzer bir taktik. o bilinen taktikte 30fps 1080p cıktı alabiliyoruz, ayrıca ses geliştirme, video çözünürlük arttırma gibi pro şeyleri kullanınca işe yaramıyor o taktik. benim taktikle bunları da kullanabiliyoruz.
edit: satışa çıkmıştır; https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...50-8378-a.html
Capcut pro kullanma taktiğini satabilir miyim?
15
●468
- 07-08-2025, 10:12:22evet onu biliyorum hocam, onun dışında böyle bir satış mümkün mü acaba? gördüğüm kadarıyla google yorumları, sahte hesap satışı vs yapılıyor. sanırım bu taktik satışı yapılabilir? Ayrıca 5 tp nin olumlu olması gerekiyor doğru mudur? negatifler sayılmıyor.Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2025, 10:15:42neden ki hocam? ekstra bir şey indirilmeyecek, cra ck vb yapılmayacak, programın kendi içnide tamamen olay. ayrıca yorumlar, hesaplar vs bir sürü şey satılıyor...RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2025, 10:16:035tp olumlu olması gerek onun dışında ben satabilecegini ama kendi kendinin başını ağrıtacagını düşünüyorum. adama 500 tlden vereceksin methodu sana 5000 tllik muamele yapcak kendi hatasından ötürü sana kabahat bulup parasını geri isticek eğer vermezsende sikayet konusu acıp methodu acıga cıkaracak maalesef bu gözler kaç kez şahit oldu bunlarahakanayas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2025, 10:21:21Capcut, genelde açık bırakır ve bir sonraki güncellemede o açık kapanır. Bug yöntemi önemli. Yani süreli, süresiz, garanti vb. sunarak ürünün arkasında durmak lazım. Eğer capcut güncellemesi ile kapanmayacaksa bu açık,
Capcut kullanma ve ücretsiz Pro kullanma eğitimi,
Yada
E-maillere tanimlayarak capcut pro hesap satışı olarak satılır.
Eğitim taktik paylasilacagi için pahalı, hesap satışı ucuz olur..
R10 içinde bu alanlarda yasak diye birşey yok. - 07-08-2025, 10:22:01kendim 8 aydır son sürümde kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım. tıpkı aylık hesap satanlar gibi 150-200 civarı bir fiyat düşünüyorum. en azından alan kişi taktiğin fixleneceğini kabul etmiş olarak alacak ama fixleneceğini düşünmüyorum... en kötü sürüm düşürürüz.Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2025, 10:23:048 aydır son sürümü kullanıyorum ve fixlenmedi. fiyatı ucuz tutmak istiyorum 150-200 gibi. en azından alacak kişi taktiğin kapanma riskini göze alır bu fiyata.Jabags adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
