• 30-07-2025, 14:19:19
    #1
    https://www.sinerji.gen.tr/sinerji-t...siyesi-p-54720

    Kardeşime bu bilgisayarı almayı düşünüyorum temel olarak ders çalışıp ata 5 falan oynamak istiyor güvenilir midir? sıkıntı çıkar mı
  • 30-07-2025, 14:21:44
    #2
    Sıkıntı çıkmaz, ben de bilgisayarımı buradan almıştım. Sorun yaşamadım, sadece hazır sistemler biraz geç geliyor.
  • 30-07-2025, 14:25:20
    #3
    Alınır, güzel oyun da oynatır. Hayırlı olsun.
  • 30-07-2025, 14:34:06
    #4
    Alabilirsiniz hocam. Ders konusunda istediği programı rahatlıkla kullanabilir. Gta 5, Cs2, Valorant gibi oyunları rahatlıkla ultra ayarlarda oynayabilir.
  • 30-07-2025, 14:39:49
    #5
    GkhKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.sinerji.gen.tr/sinerji-t...siyesi-p-54720

    Kardeşime bu bilgisayarı almayı düşünüyorum temel olarak ders çalışıp ata 5 falan oynamak istiyor güvenilir midir? sıkıntı çıkar mı
    Hocam sadece ders ve internet için oldukça ideal. Ama gta 5 için ram ve ssd düşük kalmış. Ram en az 32 gb 3600 mhz, 500 gb ssd yerine 1 tb ssd alın. 500 gb zaten çabuk doluyor.

    Bu arada @GkhKaya; Hocam, GTA oynanacak ise ekran kartını da değiştirin 6 GB 96 bit nedir, az daha verin rtx 3060 12 gb 192 bit ekran kartı alın. Bazı arkadaşlar ultra ayarda oynanır demiş GTA5 'ten bahsediyoruz. Oyuncular bile bu oyun için yüksek ekran kartı tavsiye ediyor. Tabi hakkını yemeyeyim oyunu açar sıkıntı yok. Ayrıca önerdiğiniz linkteki sitede seçtiğiniz ekran kartına birisi yorum yazmış, " fazla para vermeden giriş seviyesindeki oyunlar için doğru kart " diyor. GTA giriş seviyesi oyun değildir.
  • 30-07-2025, 14:40:43
    #6
    Hocam bir de incehesap.com a bakın derim fiyatı diğerlerinden çok daha uygun oluyor
  • 30-07-2025, 15:08:50
    #7
    bytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece ders ve internet için oldukça ideal. Ama gta 5 için ram ve ssd düşük kalmış. Ram en az 32 gb 3600 mhz, 500 gb ssd yerine 1 tb ssd alın. 500 gb zaten çabuk doluyor.

    Bu arada @GkhKaya; Hocam, GTA oynanacak ise ekran kartını da değiştirin 6 GB 96 bit nedir, az daha verin rtx 3060 12 gb 192 bit ekran kartı alın. Bazı arkadaşlar ultra ayarda oynanır demiş GTA5 'ten bahsediyoruz. Oyuncular bile bu oyun için yüksek ekran kartı tavsiye ediyor. Tabi hakkını yemeyeyim oyunu açar sıkıntı yok. Ayrıca önerdiğiniz linkteki sitede seçtiğiniz ekran kartına birisi yorum yazmış, " fazla para vermeden giriş seviyesindeki oyunlar için doğru kart " diyor. GTA giriş seviyesi oyun değildir.
    Peki amd işlemciler bu hazır sistemlerde ısınma yaşıyor mu

    Ayriyeten incehesapta şu sistemlerde var:
    https://www.incehesap.com/dark-aegis...-fiyati-35237/
    https://www.incehesap.com/tundra-sil...-fiyati-41748/
    https://www.incehesap.com/taurus-bro...-fiyati-45487/

    bunlardan birinide alabilirim hangisi mantıklı
  • 30-07-2025, 15:22:27
    #8
    GkhKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki amd işlemciler bu hazır sistemlerde ısınma yaşıyor mu

    Ayriyeten incehesapta şu sistemlerde var:
    https://www.incehesap.com/dark-aegis...-fiyati-35237/
    https://www.incehesap.com/tundra-sil...-fiyati-41748/
    https://www.incehesap.com/taurus-bro...-fiyati-45487/

    bunlardan birinide alabilirim hangisi mantıklı
    Peki amd işlemciler bu hazır sistemlerde ısınma yaşıyor mu?
    Cevap: Hocam makineyi kapasite fazlasında kullanırsan ısınır AMD'lik bir durum değil. Güzel bir işlemci soğutucusu alırsan, kasa içerisinde fan sayısını arttırıp güzel bir hava döngüsü yaratırsan sıkıntı olmaz.

    Koyduğun linkteki sistemler birbirinin aynısı. Ben olsam üzerine biraz daha para koyar daha iyisini alırım. GTA konusunda hala düşüncelerim sabit.
  • 30-07-2025, 18:15:44
    #9
    bytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki amd işlemciler bu hazır sistemlerde ısınma yaşıyor mu?
    Cevap: Hocam makineyi kapasite fazlasında kullanırsan ısınır AMD'lik bir durum değil. Güzel bir işlemci soğutucusu alırsan, kasa içerisinde fan sayısını arttırıp güzel bir hava döngüsü yaratırsan sıkıntı olmaz.

    Koyduğun linkteki sistemler birbirinin aynısı. Ben olsam üzerine biraz daha para koyar daha iyisini alırım. GTA konusunda hala düşüncelerim sabit.
    r7 5700 daha mantıklı değil mi hocam