• 27-07-2025, 22:05:07
    #55
    Çok geçmiş olsun.
  • 27-07-2025, 22:11:18
    #56
    motosikletin bir ulaşım aracı olduğunu düşünmüyorum. tehlike sporu olarak kategorilendirilmeli ve yollardan kaldırılmalı.
    (karayolları suçludur vs oraya girmiyorum, siz başkasını boşverin kendinize odaklanın, bu kadar riskli bir şeyi kullanmaya devam etmeyin.)
    motosiklet pişmanlıktır.
    insanlar şunu anlayamıyor: bir defa hızlı kaza yapar asfalta ve bariyerlere vücut bütünlüğünüzü tüm korumalara rağmen bırakırsınız, yaşasanız da yaşamasam keşke dersiniz, ne gerek var buna?
    bazı şeylerde deneyim iyidir, bu motosiklet işinde deneyime gerek yok, herşeyi deneyimlememek lazım. motosiklet kazası deneyimlenmemesi gereken bir şey.
    üstelik motosiklet sürerek %90 lık kitlesinin ruh hastası olduğu ve şerit aralarından ve araçların arasından tehlikeli bir şekilde geçerek trafiği, kendilerini ve yakınlarını tehlikeye atan insanlar güruhuna dahil olmuş oluyorsunuz; ne gerek var.
    Motosikletlerin yollardan yasaklanması lazım. (scooter kaykay bisiklet vs dahil, ayrı bir yolda olmalı, yayalar için de ayrı bir yol olmalı ve bunlar birbirinden katı kurallarla ayrılıp düzenlenmeli. Ama yapılacak en iyi şey araçlar ve yayalardan oluşan bir trafik düzeni.)
  • 27-07-2025, 22:14:29
    #57
    Geçmiş olsun kardeşim, akşam zorunluluk yoksa trafiğe motorla çıkmayın.
  • 27-07-2025, 22:34:33
    #58
    Platin üye
    Geçmiş olsun hocam
  • 27-07-2025, 22:34:55
    #59
    Geçmiş olsun
  • 27-07-2025, 23:25:12
    #60
    Geçmiş olsun; anlattığınız olayda Karayolları Genel Müdürlüğü’nün sorumluluğunda bulunan yolda gerekli bakım ve uyarı tedbirlerinin alınmaması nedeniyle meydana gelen kazada, idarenin hizmet kusuru bulunduğu iddiasıyla tazminat talebinde bulunabilirsiniz. Bu tür durumlarda öncelikle Karayolları’na yazılı başvuru yaparak zararın (motor hasarı, tedavi masrafları, iş gücü kaybı vb.) belgeleriyle birlikte tazminini talep etmeniz gerekir; 60 gün içinde yanıt verilmezse ya da talep reddedilirse, İdare Mahkemesi’nde tam yargı davası açabilirsiniz. Ayrıca, adli soruşturma kapsamında jandarma tutanağı ve hastane raporları da delil niteliğindedir. Oyuğun fotoğrafı, olay yeri krokisi ve varsa tanık ifadeleri süreci güçlendirecektir. Zamanaşımı süresi 1 yıldır bu nedenle vakit kaybetmeden hukuki süreç başlatmanızı öneririm.
  • 27-07-2025, 23:30:17
    #61
    Öncesinde mutlaka gidip tabelasız görüntü ve videosunu çekin. Daha önce bir arkadaşım kaza yaptıydı. Tabela uyarı vb yoktu ama ertesi gün koymuşlardı. Çok geçmiş olsun.
  • 27-07-2025, 23:48:48
    #62
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    JoshgunPRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun.
    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    Çok teşekkür ederim
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    motorsikletin bir ulaşım aracı olduğunu düşünmüyorum. tehlike sporu olarak kategorilendirilmeli ve yollardan kaldırılmalı.
    (karayolları suçludur vs oraya girmiyorum, siz başkasını boşverin kendinize odaklanın, bu kadar riskli bir şeyi kullanmaya devam etmeyin.)
    motorsiklet pişmanlıktır.
    insanlar şunu anlayamıyor: bir defa hızlı kaza yapar asfalta ve bariyerlere vücut bütünlüğünüzü tüm korumalara rağmen bırakırsınız, yaşasanız da yaşamasam keşke dersiniz, ne gerek var buna?
    bazı şeylerde deneyim iyidir, bu motorsiklet işinde deneyime gerek yok, herşeyi deneyimlememek lazım. motorsiklet kazası deneyimlenmemesi gereken bir şey.
    üstelik motorsiklet sürerek %90 lık kitlesinin ruh hastası olduğu ve şerit aralarından ve araçların arasından tehlikeli bir şekilde geçerek trafiği, kendilerini ve yakınlarını tehlikeye atan insanlar güruhuna dahil olmuş oluyorsunuz; ne gerek var.
    Motorsikletlerin yollardan yasaklanması lazım. (scooter kaykay bisiklet vs dahil, ayrı bir yolda olmalı, yayalar için de ayrı bir yol olmalı ve bunlar birbirinden katı kurallarla ayrılıp düzenlenmeli. Ama yapılacak en iyi şey araçlar ve yayalardan oluşan bir trafik düzeni.)
    Hocam 2 tane motorum var, yaklaşık 10 yıldır motor sürüyorum yaşım 24. Bu yazdıklarınızı 1 hafta önce görsem karşı çıkardım sizlere ancak şimdi fikirlerinize katılıyorum. Ulaşım sağlamıyoruz, hayatta kalmaya çalışıyoruz. En yakın zamanda arabaya geçeceğim inşallah.
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun kardeşim, akşam zorunluluk yoksa trafiğe motorla çıkmayın.
    Haklısınız hocam çok teşekkür ederim.

    fatihozdemir1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun; anlattığınız olayda Karayolları Genel Müdürlüğü’nün sorumluluğunda bulunan yolda gerekli bakım ve uyarı tedbirlerinin alınmaması nedeniyle meydana gelen kazada, idarenin hizmet kusuru bulunduğu iddiasıyla tazminat talebinde bulunabilirsiniz. Bu tür durumlarda öncelikle Karayolları’na yazılı başvuru yaparak zararın (motor hasarı, tedavi masrafları, iş gücü kaybı vb.) belgeleriyle birlikte tazminini talep etmeniz gerekir; 60 gün içinde yanıt verilmezse ya da talep reddedilirse, İdare Mahkemesi’nde tam yargı davası açabilirsiniz. Ayrıca, adli soruşturma kapsamında jandarma tutanağı ve hastane raporları da delil niteliğindedir. Oyuğun fotoğrafı, olay yeri krokisi ve varsa tanık ifadeleri süreci güçlendirecektir. Zamanaşımı süresi 1 yıldır bu nedenle vakit kaybetmeden hukuki süreç başlatmanızı öneririm.
    Vakit ayırıp konumu değenlendirdiğiniz için çok teşekkür ederim, dikkate alacağım hocam
    csfrag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncesinde mutlaka gidip tabelasız görüntü ve videosunu çekin. Daha önce bir arkadaşım kaza yaptıydı. Tabela uyarı vb yoktu ama ertesi gün koymuşlardı. Çok geçmiş olsun.
    Çok teşekkür ederim hocam, bugün gidemedim yarın gideceğim ama koymuşlardır bile çoktan bence. Jandarmadan kaza anımın mobese görüntülerini istemiştim, eğer kamera var ise yarın bakacaklardı.
  • 28-07-2025, 00:23:08
    #63
    cevabınız için sevindim, zararın neresinden dönüşse kardır. Zaten motosiklet kazası yaptıktan sonra mutlaka insanlar değişiyor.
    Ben şu anda inanın bedenimizi değiştirme veya oyunlardaki gibi takıldığımız yere geri dönme gibi bir opsiyon olsa hep motor sürerim, ama hayata bir kez geliyoruz, bu oyun değil. çok eğlenceli ama kaza yapıncaya kadar. Bu kaza ihtimali de ne yazık ki dikkatle vs ilgili değil. Çok gereksiz bir tehlike.
    umarım sağlığınıza çabucak kavuşursunuz, çok geçmiş olsun tekrar, umarım bu konu şimdiye kadar tehlikeyi fark etmeyen kişiler için bir örnek olur ve sizin fikrinizi değiştirmeniz insanların kurtulmasına aracı olur.

    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ....

    Hocam 2 tane motorum var, yaklaşık 10 yıldır motor sürüyorum yaşım 24. Bu yazdıklarınızı 1 hafta önce görsem karşı çıkardım sizlere ancak şimdi fikirlerinize katılıyorum. Ulaşım sağlamıyoruz, hayatta kalmaya çalışıyoruz. En yakın zamanda arabaya geçeceğim inşallah.