• 23-07-2025, 11:59:15
    #10
    ihracat yapacağız maile giremiyoruz böyle bir saçma birşey olamaz
  • 23-07-2025, 12:07:57
    #11
    Eskiden büyük görünen firmalar maalesef kendilerini yenileyip geliştirmiyor. Gün geçtikçe altyapı olarak geride kalıyorlar. Yeni nesil firmalar artık daha stabil, hızlı ve kullanıcı odaklı çözümler sunuyor. Teknoloji yerinde durmuyor, hizmet sağlayıcılar da aynı hızda gelişmeli. Yoksa bu tarz kesintiler kaçınılmaz oluyor. Müşteriye kayıp veya kesinti vermeden 2 sunucu şeklinde çalışan firma bulmak zor şuanda maaliyetler için ama kalite burda başlar.
  • 23-07-2025, 12:12:19
    #12
    evet çalışmıyor bunlar kesin ekmeğin üstüne basmış... Müşterilerimi alıyorum bu firmadan. Biri çıkıpta burda açıklama yapmıyor o kadar rahatlar...
  • 23-07-2025, 12:32:38
    #13
    Vallahi gerekli altyapım var mail server kurup kurumun maillerini kendi sunucuma taşıyacam. Kötü komşu adamı mal sahibi edermiş
  • 23-07-2025, 13:59:54
    #14
    Natro gibi bir firmada nasıl böyle sorunlar oluyor gerçekten çok garip. Oteller sezon ortasında en yoğun dönemde mail alışverişi yapamıyor. geçen olmuştu, bugün yine. Üzücü.
  • 23-07-2025, 14:00:44
    #15
    şuan geldi ama halen bir cevap yok
  • 23-07-2025, 14:12:40
    #16
    benim geçen gün sorunda yazdığım ticket bile açık duruyor.
  • 23-07-2025, 17:23:59
    #17
    natroda bu ara sürekli sorun çıkıyor.