• 22-07-2025, 22:50:06
    #19
    Zor bir şey değil ki isteyen varsa boşunu alsın UV baskı ile herhangi bir reklamcı da logoyu bastırın tamamdır.
  • 22-07-2025, 22:50:58
    #20
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor bir şey değil ki isteyen varsa boşunu alsın UV baskı ile herhangi bir reklamcı da logoyu bastırın tamamdır.
    ona bakarsan trendyoldanda sipariş vreblırsın maksat forumun bır anısı olsun
  • 22-07-2025, 22:51:35
    #21
    @Coşkun Çetin; abi selamlar gecen hafta powerbank elime ulasti ancak calismiyor ve uzerinde kilcal cizikler vardi kullanilmis gibiydi moderator arkadasa konuyu ilettim ancak geri donus alamadim malesef 🙏
  • 22-07-2025, 22:53:16
    #22
    justkaraduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coşkun Çetin; abi selamlar gecen hafta powerbank elime ulasti ancak calismiyor ve uzerinde kilcal cizikler vardi kullanilmis gibiydi moderator arkadasa konuyu ilettim ancak geri donus alamadim malesef 🙏

    hocam onu bulamayan da var getirin bir elektironikçi baksın yapar geri yolla gönder uzun iş
  • 22-07-2025, 22:53:22
    #23
    Bana da bu yıl ki çekilişte çıktı, çalışıyor da sorun yok
    20. yıl üyeliğime hediye gibi oldu

  • 22-07-2025, 22:54:07
    #24
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da bu yıl ki çekilişte çıktı, çalışıyor da sorun yok

    allah olmayanlara da nasip etsin amin
  • 22-07-2025, 22:54:37
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Powerbankların depolandığı yeri bulup gtadaki gibi soygun planı yapabiliriz
    coşkun bey odasındaki şifreli kasada saklıyormuş.
  • 22-07-2025, 22:55:12
    #26
    xumutx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam onu bulamayan da var getirin bir elektironikçi baksın yapar geri yolla gönder uzun iş
    Doğrudur hocam o kadar arkadas arasindan bana denk gelmesi kotu oldu sadece sanirsam bir tek bana gelen calismiyor 🥲
  • 22-07-2025, 23:10:29
    #27
    Altı üstü bir powerbank üzerinde de R10 logosu var, başka bir esprisi yok. Gerek yok bu kadar kasmaya, her şey olacağına varır