Ya herro ya merro diyerekten US yada Thailand diyorum
şahsen 2026 ocak sonu merro düşünüyorum, ama paramız o kadar hızlı değer kaybediyor ki..
hangi ülkede yaşamak istersiniz?
22
●518
- 21-07-2025, 20:58:30isviçre hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam destek amaçlı r10+ verirmisiniz bu arada rica etsem - 21-07-2025, 21:30:58İngilizce konuşulduğu için Avustralya'yı merak ediyorum. Amerika ve Avrupa hakkında az çok bir şeyler biliyoruz ama orası genel anlamda, kültürel olarak nasıl, bize çok mu yabancı bilmiyorum. Ayrıca şu değişik hayvanlar durumu doğru mu, sağdan soldan hayvan fırlıyor mu?canozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2025, 12:36:47Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Amerika ve Avrupa'dan daha güvenli. Amerika gibi her kültür mevcut. Sydney'de Auburn bölgesinde mesela bütün Türkler bir arada yaşıyor. Newtown bölgesinde birçok Türk restorantı mevcut. Hiç memleket özlemi çekmezsiniz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şehir merkezinde yeni binalarda oturduğunuzda hiç böyle hayvan sorunu olmuyor ama eski binalarda oturup, camı açan arkadaşlarımız eve geldiğinde büyük örümcekler gördüğü olmuş. Ayrıca kırsal alanda tabii ki bütün hayvanlar mevcut. Lakin Sydney'deyken hayvanat bahçesi dışında sadece köpek ve kedi gördüm dışarıda, başka hayvan görmedim