• 21-06-2025, 19:55:59
    #1
    Selamlar, gürgençlerde eğitim indirimi ve vade farksız m4 var. Ama cihaz 15inc mevcut cihazımın üstüne 25K gibi fark vericem. Sizce 15” apple tarafında çok mu büyük ekran ?
  • 21-06-2025, 20:05:30
    #2
    Selam hocam, bende Aralık 2024’te aldığım 13 inç M3 MacBook Air var. O zamandan beri ekran boyutunda herhangi bir eksiklik hissetmedim. Çoğu ortamda rahatlıkla kullanabiliyorum. Eğer büyük ekran sizin için vazgeçilmezse elbette daha büyük modeli tercih edebilirsiniz, ama böyle bir ihtiyacınız yoksa bence 13 inç olan daha zarif ve yeterli bir boyut.
  • 21-06-2025, 20:09:58
    #3
    enesdonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam hocam, bende Aralık 2024’te aldığım 13 inç M3 MacBook Air var. O zamandan beri ekran boyutunda herhangi bir eksiklik hissetmedim. Çoğu ortamda rahatlıkla kullanabiliyorum. Eğer büyük ekran sizin için vazgeçilmezse elbette daha büyük modeli tercih edebilirsiniz, ama böyle bir ihtiyacınız yoksa bence 13 inç olan daha zarif ve yeterli bir boyut.
    hocam doğru diyorsunuz ama 13.6”’te m4 kalmamış. 15 inc kalmış ve 13inc olarak m2 var.
  • 21-06-2025, 20:10:56
    #4
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam doğru diyorsunuz ama 13.6”’te m4 kalmamış. 15 inc kalmış ve 13inc olarak m2 var.
    O zaman tabii ki m4 15 inc hocam.