Selamlar,
Ben önceden 0.24 ile stajyer ehliyetimi kaybettim ve direkt olarak yeniden sürücü kursuna kaydolarak aldım 0 dan.
Daha sonrasında daha dün 0.80 alkollü yakalandım ve aynı şekil stajyer ehliyeti kaybettim ama bu sefer 6 ay beklemem gerekiyormuş.
Bazıları diyor ki 2 yıl vs., polis bana 6 ay dedi.
6 ay mı bekleyeceğim 2 yıl mı?
Ehliyeti Alkolden Kaybettim
10
●958
- 14-06-2025, 21:43:29Alkollü direksiyon başına geçen biri için iyi olmuş. Sizin yaşamınız değersiz olabilir, lakin alkollü şekilde birinin veya birilerinin canına kasteden biri benim gözümde katil adayıdır. İyi olmuş. (:
Marifetmiş gibi konu açmışsınız.
- 14-06-2025, 21:44:22benim de bugün stajyer sürücülüğüm bitti şükür 14.06.2023-14.06.2025
- 14-06-2025, 21:47:08öyle yazsam da yazıyorlar hocamhakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
