• 14-06-2025, 21:37:56
    #1
    Selamlar,

    Ben önceden 0.24 ile stajyer ehliyetimi kaybettim ve direkt olarak yeniden sürücü kursuna kaydolarak aldım 0 dan.

    Daha sonrasında daha dün 0.80 alkollü yakalandım ve aynı şekil stajyer ehliyeti kaybettim ama bu sefer 6 ay beklemem gerekiyormuş.

    Bazıları diyor ki 2 yıl vs., polis bana 6 ay dedi.

    6 ay mı bekleyeceğim 2 yıl mı?
  • 14-06-2025, 21:41:03
    #2
    İyi olmuş, haketmişsiniz. Hukuki süreci başlatabilirsiniz.

    Konuya sonradan giren arkadaşlar, konunun en başında iyi olmuş diyenler için hukuki süreç başlatılacaktır yazıyordu.
  • 14-06-2025, 21:41:18
    #3
    Resmi Shopify Partner
    Umarım ömür boyu ilk süreci ben alıyım
  • 14-06-2025, 21:42:24
    #4
    İkinci kez alkollü yakalanma: Ehliyet 2 yıl süreyle geri alınır.
  • 14-06-2025, 21:43:29
    #5
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Alkollü direksiyon başına geçen biri için iyi olmuş. Sizin yaşamınız değersiz olabilir, lakin alkollü şekilde birinin veya birilerinin canına kasteden biri benim gözümde katil adayıdır. İyi olmuş. (:
    Marifetmiş gibi konu açmışsınız.
  • 14-06-2025, 21:44:22
    #6
    benim de bugün stajyer sürücülüğüm bitti şükür 14.06.2023-14.06.2025
  • 14-06-2025, 21:44:51
    #7
    iyi olmuş, şube usa yapmış bide usanada usayım
  • 14-06-2025, 21:46:17
    #8
    bu konuyu böyle açana kadar, insanlar tepkilerinde haklı olabilirler ama böyle bi hata yaptım yardımcı olur musunuz deseydiniz. burda kimse olumsuz birşey yazmazdı. tehdit ne ya?
  • 14-06-2025, 21:47:08
    #9
    hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuyu böyle açana kadar, insanlar tepkilerinde haklı olabilirler ama böyle bi hata yaptım yardımcı olur musunuz deseydiniz. burda kimse olumsuz birşey yazmazdı. tehdit ne ya?
    öyle yazsam da yazıyorlar hocam