Arkadaslar , bayisi oldugum arkadasin , profiline veya konusunda girdigimde birsey yazmak istedigim, mesaj atmak istedigimde hicbir sekilde ulasamiyorum nedenolabilir ?
Asagida ki hatalari veriyor sistem? Sikayet acmadan önce dogru sekilde bilmek istedim