Hocam inatlaşmak için yazmıyorum sakın yanlış anlamayın ama 2022 de 23 Nisan da EKG dersi için üniversite de derse gitmiştim çok net hatirliyorum demek ki bizim hoca 23 Nisan sevmiyordu kshaksks
Sizin hoca akp lidir. 23 nisan kutlamak istemez. Unv yonetimi de göz yummuştut. Malum onlar da ayni kafa