• 02-04-2025, 06:33:01
    #1
    Aronyazilim.com Benim. R10 Bu duruma nasıl tepki gösterir acaba Aronyazilim.com alan adına sahibim ve ajans web sitesi kurmak istiyorum herşey hazır fakat bunu yetkililere sormak istiyorum olumsuz bir cevap alırsam vazgeçicem
  • 02-04-2025, 06:34:52
    #2
    r10 yetkilisi olarak izin veriyorum yapabilirsiniz.
    Şaka bir yana güzel alan adı ama neden izin alıyorsunuz anlamadım.
  • 02-04-2025, 06:38:39
    #3
    yıllardır bu formdayım ve gerçektende formları okuyarak çok şey öğrendim ve yetkililere sormadan böyle bir girişimde bulunmak istemedim sormadan yaparsam saygısızlık olacağını düşünüyorum
  • 02-04-2025, 06:41:28
    #4
    Az daha - trade alırsanız izin alırsınız gibi geliyor hocam
  • 02-04-2025, 06:43:09
    #5
    paswor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ARON.COM Benim. R10 Bu duruma nasıl tepki gösterir acaba aron.com alan adına sahibim ve ajans web sitesi kurmak istiyorum herşey hazır fakat bunu yetkililere sormak istiyorum olumsuz bir cevap alırsam vazgeçicem
    Doğmadan önce mi satın aldınız ?

    1996 tarihli domain, siz 2005 doğumlusunuz.

    Yoksa bir kaç milyon TL verip yeni mi aldınız ? Eğer milyon liralar verdiyseniz, 150 TL açık artırma teklifi verip almadığınız ( negatif ticaret puanlarınızı ) düzeltseydiniz.

    Bunların hiç biri değil, MaxiGeyik konusu açtım gerçek değil diyorsanız, bu forumda yazdığınız gibi “ yıllardır bu forumdayım çok şey öğrendim “ yazısı da fiyasko
  • 02-04-2025, 06:43:21
    #6
    bende isterim ama bazı sağlık sorunlarımdan dolayı bunu yapamıyorum
  • 02-04-2025, 06:47:26
    #7
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğmadan önce mi satın aldınız ?

    1996 tarihli domain, siz 2005 doğumlusunuz.

    Yoksa bir kaç milyon TL verip yeni mi aldınız ? Eğer milyon liralar verdiyseniz, 150 TL açık artırma teklifi verip almadığınız ( negatif ticaret puanlarınızı ) düzeltseydiniz.

    Bunların hiç biri değil, MaxiGeyik konusu açtım gerçek değil diyorsanız, bu forumda yazdığınız gibi “ yıllardır bu forumdayım çok şey öğrendim “ yazısı da fiyasko
    doğru söylüyorsunuz benim satın aldığım aronyazilim.com özür dilerim konuyu da düzelttim
  • 02-04-2025, 06:52:44
    #8
    aron 'un r10 la hiçbir alakası yok . Biraz araştırma yaparsanız r10 un aron diye okunmasının doğru olmadığını bile anlarsınız.
  • 02-04-2025, 06:52:48
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorun teşkil edeceğini sanmam.