• 26-03-2025, 00:06:48
    #1
    arkadaşlar selamlar,

    bugün bana bir mail geldi ama asılı varmıdır bilemedim

    elamlar iyi günler,
    Sizinle iletişime geçmeye çalıştık ancak iletişim kuramadık "mailadresim" neden bu email üzerinden bulut sistemimize erişmeye çalışıyorsunuz ? bu durum hukuki sonuçlar doğurabilir, ekte işlemlere ait kayıtlar bulunmaktadır. Kayıtları kontrol edip teyit için bize en kısa sürede dönedebilir misiniz? aksi takdirde mailadresim'in gerçek veya tüzel, kullanıcısı/yetkilisi hakkında yasal süreç başlatılacaktır, tarafınıza tebliğ olunur.

    Saygılar, Gelir İdaresi Başkanlığı IT Departmanı.

    bu nedir anlamış değilim
  • Kabul Edilen Cevap
  • 26-03-2025, 00:08:43
    #2
    Yeni bir dolandırıcılık yöntemi büyük ihtimal, gönderen eposta adresi nedir?
  • 26-03-2025, 00:10:10
    #3
    felixnovajr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir dolandırıcılık yöntemi büyük ihtimal, gönderen eposta adresi nedir?

    bu şekilde hocam ama bana çok inandırıcı gelmedi
  • 26-03-2025, 00:11:02
    #4
    Resmi mercide bulunan biri Selamlar ACİL konulu bir mail atmaz diye düşünüyorum
  • 26-03-2025, 00:12:52
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    https://www.iktisadidayanisma.com/Ge...8293476fb.aspx


    Sorunuzu çözecektir diye umuyorum.
  • 26-03-2025, 00:14:22
    #6
    sercantuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi mercide bulunan biri Selamlar ACİL konulu bir mail atmaz diye düşünüyorum
    Yani bence de ama yine de konuyu para istemeye çekecekler mi diye bir mailleşin isterseniz merak ettim
  • 26-03-2025, 00:14:22
    #7
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.iktisadidayanisma.com/Ge...8293476fb.aspx


    Sorunuzu çözecektir diye umuyorum.
    Çok teşekkür ederim hocam bir şey yaptığımız yok ama yinede resmi bir kurum olunca yusuf yusuf oluyor insan
  • 26-03-2025, 00:18:38
    #8
    Çok tehlikeli çok.
  • 26-03-2025, 00:37:21
    #9
    Forumdan bir arkadaşa daha gelmişti bu mail, konu açmıştı. Yetkili merciler illegal bir işlem yaptığınız zaman size mail göndermez, direkt kapınızdan alır. O yüzden sahte olduğu çok belli.

    Gönderdikleri ekleri indirmeyin, açmayın.