depo.la'ya ne oldu??? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
depo.la'ya ne oldu???
10
●
622
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
depo.la'ya ne oldu???
1
2
09-02-2025, 09:53:13
#10
yunusdm
kanunlara göre depolama ayrı sözleşmeye göre farklı
sözleşmeyi incelemek lazım
09-02-2025, 12:44:16
#11
Asimmim
bence "sınırsız depolama" hosting almış ve böyle bir hizmet vermeye karar vermiş normal olarak hiçbir hosting şirketi belirli bir boyuttan dosyaya izin vermeyeceği ne göre buna da izin vermemiştir
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler