• 25-01-2025, 22:09:58
    #19
    Javus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşılığında para bozduruyorsun yasal değil. Parayı ne için ödedin diye sormazlarmı adama. Bişe çıkmaz
    Şu yazılanlardan sonra avukatlara sordum hepsi ceza yiyeceğinden bahsediyor bir siz farklı düşünüyorsunuz. Avukat olsaydınız keşke ne çok bilirmişsiniz
  • 26-01-2025, 02:24:05
    #20
    dostum savcılığa git suç duyurusunda bulun sana bir şey olmaz. kanıtları belgeleri hazırla gitmeden önce. gerisini savcı çözer. dava her türlü açılır uzlaşmacı ararsa uzlaşma dava açılsın ceza alsın. ilk dolandırıcılığı değilse direkt hapise girer zaten eğer ilkse sabıkası olur artık en azından. tabi bu dava mahkeme süreci en az 1 yıl sonra olur.
  • 26-01-2025, 11:37:55
    #21
    Sinan2005 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000₺ için cezaevine kadar uzayacağını sanmam, savcılağa verip bekleyebilirsiniz sadece.
    Daha önce benzer suçlar varsa cezaevine kadar uzayabilir. Bu para için "değmez" dediğimiz için bu kadar cesaret bulup bunu bir iş haline getiriyorlar. 1 TL bile olsa hakkınızı aramaktan çekinmeyin.
  • 26-01-2025, 11:51:07
    #22
    şikayet et paranı faiziyle geri alırsın. ayrıca şikayetini geri çekmen için fazlasını bile teklif edecektir yalvararak.
  • 26-01-2025, 12:40:19
    #23
    harcama itirazında bulun belki faydası olabilir.