Uygulamaya giris yaptım. 3 tane bedava hediye oyunu koymuslar. Hep en sonda enerji dolumu istiyor kazanmak icin.
Çok merak ediyorum kazanan var mı
Temudan bedava ürün alan var mı?
4
●340
- 22-01-2025, 03:11:53
- 22-01-2025, 03:18:51son seviyedeyim ve tamamlandığın da hediyelerimi alacağım konuyu incelemek isterseniz
https://www.r10.net/hediye-promosyon...293128293.html
temu da yapıyor ancak çok garip, virüs gibi adamlar heryerden her şekilde çıkıyorlar.