Arkadaşlar merhaba,
Çinden herhangi bir ürün ithal edip pazayerleri, kendi işyeri veya sitesinden satıp kazanan var mı ?
Çinden ithalat yapıp kazanan var mı ?
12
●818
- 29-12-2024, 09:00:48Hocam ben Çinden hediyelık eşya getırtıyorum amcam aracılığıyla kendısının istocta yeri var istanbul genelı bır cok heryere ürün veriyor toplu şekilde bende bu yüzden yakında açıcağım projem için Domain isimlerinide aldım hocam
- 29-12-2024, 09:16:15Kazanç ve kar durumu nasıl hocam değer mi yapmaya?AdsenseAccount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2024, 10:20:48Kazanc oranı piyasaya göre yarı. Yarıya oluyor bazı ürünlerde bazılarında yüzde 20 30 arasıZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2024, 11:10:06Hocam istocta amcanizin yeri ne üzerineAdsenseAccount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2024, 14:10:43
)) çok iyi ya. Nerden neyi kaça nasıl getirdiğimizi ve nasil sattigimjzi sormussun. Istersen gel direkt ortak edelim kara durduk yere. Gercek ticaret yapanlar ticaret sırdır derler. Ben kalkıp Çin e gideyim. Yiginla para harcayayim. Fizibilite yapayim. Tercumsn kiralayayim. Bir ticaret organize edeyim. Kazanayim. Sonra sana anlatayım ki bana rakip olasın.
)) daha neler. Soruna crvap verenler bu isten aktif kazananlar olmaz asla. O sebeple soylenenlere bakma. Sen yap.
- 29-12-2024, 14:20:27ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence ne getireceğini bilirsen kazanırsınız. mesela temu da satılan bazı uzaktan kumandalı arabalar burada en ucuz 1500 lira. temuda 170 350 lira arasına. temu da bundan kar ettiğine göre oradan bunları 100 150 civarına maledip getirebilirsen akıl almaz karlar edersin bence.
ama bence dediğim şekilde oradan mal getiren vardır ama onlar da toptancılara aracılara pek kar edemeden satıyorlardır bizim ülkemizde en çok son satıcı kar ediyor. en az eden %100 e yakın kar ediyor. kıyafet oyuncak vb şeylerde. - 29-12-2024, 14:22:30Ben ne sektör sormuşum ne nasıl getirdiğini sormuşum.erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuma ve okuduğunu anlama konusunda biraz eğitime ihtiyacın var. Kendi kendine atar yapıp durmuşsun😁
Ticari sırların başarılı olsa zaten bana cevap yazacak kadar vaktin olmazdı 😁 - 29-12-2024, 15:14:59Ticareti sen cidden bilmiyorsun ama ya. Sen işci olmak istiyosun. Ben isci calistiriyorum. Bak su an depoda 3 ayrı arkadaş ambalaj yapiyor. Hatta orda olsam resim atardım seni ciddiye alip inanasın diye de neyse. Okuma konusuna gelince, ben ogrermenim guzel kardesim. Ceviri firmamız da var. Ayni zamanda etsy be amazon magazalarimiz. Ve insn Çin den de ürünler getiriyoruz. Hatta sana jest yapayim. Çinnden agirli olarak bebek botları çalışıyoruz. Neyse kolay gelsin şeker.ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)) çok iyi ya. Nerden neyi kaça nasıl getirdiğimizi ve nasil sattigimjzi sormussun. Istersen gel direkt ortak edelim kara durduk yere. Gercek ticaret yapanlar ticaret sırdır derler. Ben kalkıp Çin e gideyim. Yiginla para harcayayim. Fizibilite yapayim. Tercumsn kiralayayim. Bir ticaret organize edeyim. Kazanayim. Sonra sana anlatayım ki bana rakip olasın.