Arkadaşlar merhaba.
1 yıl kadar süredir bir proje üzerinde çalışıyorum. Lokalde değil direkt sunucu üzerinde çalışıyorum.
İnsan emek verince biraz tedirgin olabiliyor. Üzerinde çalışmaya devam ettiğim için de ioncube vs. şifreleme imkanım yok.
Sunucu üzerinde çalışırken dosyaların kopyalanma-klonlanma ihtimali var mı?
Sunucu firmaları dosyalara direkt erişebiliyor mu?
Bilgisi olan paylaşırsa memnun olurum.
Teşekkürler.
Yazılımcı Arkadaşlara Soru
14
●498
- 16-12-2024, 03:30:39
- 16-12-2024, 03:36:54Sunucu firması isterse dosyalarınıza erişir. Mesela muhabbetim olan sunucu firmaları (yani uzun zamandır çalıştığım) angarya ama anlamadığım bir iş istediğimde beni kırmazlar ve sunucumda işlemi gerçekleştirirler. Başlarda panel şifresi soran firma samimiyeti yakaladığında sormaz
Ama adamakıllı bir firma müşterisinin dosyalarına erişmeye tenezzül etmez. - 16-12-2024, 03:38:11Doğru diyorsunuz ama çok emek verdiğim bir şey. Klonlanmaya da çok müsait. En iyisi önlem alalım.TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2024, 03:39:01OVHCloudu mu diyorsunuz? Aslında kendi fiziksel sunucumu alıp kurayım diyorum, satış amaçlı değil de kendime ait olsun istiyorum ama verimerkezleri barındırma ücretleri de baya yüksek.cyrtis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2024, 03:39:23Evinize küçük çaplı bir sunucu kurmayı deneyin.sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2024, 03:40:24UPS'im var aslında, 1000mbps internetim de var. Olabilir aslında. Biraz araştırma yapmam lazım ama kaynak bulamadım.TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2024, 03:41:09Düşük hız işini görür mü bilmiyorum ama gigafiber altyapı varsa bölgende tabii ki kur bir dakika bile düşünme. Firmalara en son emanet edeceğin şey verilerin olsunsacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2024, 03:42:20Hocam 1000mbps download, 100mbps uploadım var. Bildiğim kadarıyla çoğu firmada da aynı. Bazıalrında 300 upload var.cyrtis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önerebileceğiniz bir kaynak var mı nasıl kuracağıma dair. Gerçekten onedrive bile kullanmak istemiyorum. Kendi sunucumu kurmak istiyorum.