• 23-11-2024, 02:55:34
    #10
    Hocam saatler çok güzel de, neden sadece rolex?
  • 23-11-2024, 03:23:08
    #11
    g1storm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam saatler çok güzel de, neden sadece rolex?
    Patek de var zamanla yükleyeceğiz ama rolex daha çok seviyorum müşteriler de öyle
  • 23-11-2024, 03:33:06
    #12
    Hocam instagram olmamış hep aynı renkler olmaz, post düzeni ve tasarım değişmeli örnek resim olarak:



    ben kendi açımdan bu tarz önde ürünün ve kısaca varsa sloganını tercih ederim, örneğin; şık ve zarif görünmek isteyenlerin tercihi / bir istanbul beyefendisine sadece "XXXX" yakışır (xxx olan kısım renkli olursa (logo renginde) dikkat çekici olur)




    Şu soruları cevaplamak gerekir:
    • ben sayfana uğruyorsam neden uğramalıyım?
    • burada aradığımı kolayca bulabilecek miyim?
    • koleksiyon saatleriniz var mı? yada set (bunlar üst kısımda olabilir)
    • saat videosu izliyorsam; saat testleri vb. reelsler görebilecek miyim?
    gibi gibi çoğaltılabilir.