afiş asmak yasakmı?
13
●336
- 16-11-2024, 02:49:27😅TheKapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Esnaflardan rica etmek daha makul gibi görünüyor. Ama A3 büyük diyebilirler. - 16-11-2024, 02:54:14Başkası asmış dersiniz kafanızı kapatan kıyafet giyersiniz tam kış sezonu zatenTheKapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2024, 13:45:34A3'ü sadece üniveriste yakınlarında insan geçen bölgelere asmak istiyorum zatengrafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2024, 00:57:59Sorun olacağını düşünmüyorum.Bİz emlak için sürekli asıyoruz yıllardır sorun yaşamadık
) (Yatırım tavsiyesi değildir).Sorun yaşasa doğalgaz firmaları yaşardı diye düşünüyorum.Her yerde afişleri görünüyor.
) (Yatırım tavsiyesi değildir).Sorun yaşasa doğalgaz firmaları yaşardı diye düşünüyorum.Her yerde afişleri görünüyor.