• 19-10-2024, 15:21:14
    #1
    600 bin civarı araç arıyorum km yüksek olmayan temiz 2014 üstü
    baktığım kadarıyla citroen c4 1.6 VTi Confort olan modeli var
    bu araç hakkında veya bu fiyata başka araç tavsiyeleriniz varmı
  • 19-10-2024, 15:23:45
    #2
    Citroen C4 tavsiye ederim 2 yıl kadar kullandım hala özlemini çekiyorum o arabanın
  • 19-10-2024, 15:25:21
    #3
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Citroen C4 tavsiye ederim 2 yıl kadar kullandım hala özlemini çekiyorum o arabanın
    1.6 dizel miydi benzinli miydi dizel modelini bende daha önce kullandım güzel araba fakat 1.6 benzin&lpg modeli hakkında hiç bilgim yok
    örneğin bu ilan : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...99296532/detay
  • 19-10-2024, 15:25:56
    #4
    BaRoNeaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.6 dizel miydi benzinli miydi dizel modelini bende daha önce kullandım güzel araba fakat 1.6 benzin&lpg modeli hakkında hiç bilgim yok
    örneğin bu ilan : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...99296532/detay
    Benimki 1.6 dizeldi, comfort modeliydi hocam 2012. İlandaki araç çok yakabilir diye düşünüyorum emin değilim kullanmadım. Dizeli çok az yakıyordu
  • 19-10-2024, 15:28:50
    #5
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki 1.6 dizeldi, comfort modeliydi hocam 2012. İlandaki araç çok yakabilir diye düşünüyorum emin değilim kullanmadım. Dizeli çok az yakıyordu
    fabrika verisi 8.8 lt / 4.7 lt diyor ama bunun 2-3 litre fazlasıdır muhtemelen
  • 19-10-2024, 15:30:20
    #6
    O paraya Fiesta veya Clio gelir.
  • 19-10-2024, 15:32:15
    #7
    BaRoNeaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fabrika verisi 8.8 lt / 4.7 lt diyor ama bunun 2-3 litre fazlasıdır muhtemelen
    Hocam C4 diğer segmentlere göre uygun ve oturaklı bir araba. O fiyata ölü boş ve teneke alacağına ben olsam alırdım. Bir kaç ay sonra tekrar araç alıcam bu sefer muhtemelen DS4 modelini tercih edicem.
  • 19-10-2024, 15:38:12
    #8
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam C4 diğer segmentlere göre uygun ve oturaklı bir araba. O fiyata ölü boş ve teneke alacağına ben olsam alırdım. Bir kaç ay sonra tekrar araç alıcam bu sefer muhtemelen DS4 modelini tercih edicem.
    dizel olsa zaten düşünmezdim fakat benzinli modelleri hakkında bilgim yok
  • 19-10-2024, 15:39:23
    #9
    BaRoNeaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dizel olsa zaten düşünmezdim fakat benzinli modelleri hakkında bilgim yok
    Bence dizele yönelin hocam biraz daha araştırın, başka şehirlerde de olabilir