Merhabalar
Web tabanlı bir oyun yaptırıyorum.Bu oyuna ödeme sistemi entegre etmek için malum kurumsal olmak gerekiyor.Ben de herkes gibi ülke şartlarından bıkmış durumdayım.Şahıs şirketi açsam vergisinin yüzde 40a kadar çıkacağını öğrendim.Milyonlar kazansam da bu ülkeye yüzde 40 vergi ödemek istemiyorum açıkçası.Hem bunaldığım için hem de %40 vergi etik olarak çok fazla.Herşeyde olduğu gibi bunda da devlet gelire ortak olmaya çalışıyor.Vergiyi azaltmak için hangi ülkede şirket açılabilir.Bu durumda Tr tarafında işler nasıl olur bilgilendirirseniz sevinirim.
Yurtdışında Şirket Açmak
43
●2.456
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 26-09-2024, 20:57:08Beni de bilgilendirir misiniz?Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2024, 20:58:26şirket açmak için önerebiliceğiniz biri varmı hocam?Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2024, 21:00:18Öncelikle ingilizceniz varsa kimseye para vermeden açabilirsiniz. ingilterede herşey beyana dayalı yıllık 80 bin sterline kadar kdv zorunluluğu yok muhasebeci zorunluluğuda yok wise tan kart alıp tr de çekim ve harcamada yapabiliyorsunuz çekinerek açtım çok fazla bilgi bulamadan en sonunda @BilWeb; hocamla anlaşarak onun aracılığı ile açtım şirketi kesinlikle öneririm gece geç saatlerde dahi bakıyor kendisi ile alakalı olmayan bildiği konularda şirket ile alakalı sorunlarda yardımcı oluyor aynı şekilde adres işlemlerinide hallediyor kargo gelirse sizlere gönderim yapıyor.Filozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2024, 21:02:17Çok teşekkür ederim zaten sanal ürün olacağı için kargoya bile gerek olmayacak teşekkür ederimGelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2024, 21:04:39kargodan kastım müşteriye ürün yollamanız değil ingilterede yasal bir adresiniz oluyor örneğin wise kartınızı o adrese kargoluyorlar türkiyeyede hocamız yolluyor.Filozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle