• 26-09-2024, 19:43:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    moderatörün mesajlarını foruma atıp bunlar benden ne istiyor diyen sen değilmiydin? Durup dururken birşey aramazlar onlar
    ZTOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün d*landırıldım ondan önceleride sizin kafanızda sorun mu var? bu kadar kısa sürede bu ticaretleri yaptım forum içerisinde uygun olmayan tek bir davranışım yok kıskançlar çatlayın sizin gibiler zaten hasetliğinden hiç bir zaman yükselemez
  • 26-09-2024, 19:43:26
    #11
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sende de potansiyel var gibi ama kusura bakma.
    Paranın olduğu yerde potansiyel bi zahmet olsun potansiyeli olmayanları görüyorsun yorumda
  • 26-09-2024, 19:44:23
    #12
    Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    moderatörün mesajlarını foruma atıp bunlar benden ne istiyor diyen sen değilmiydin? Durup dururken birşey aramazlar onlar

    Evet sonrasında ticaret yaptığım kişi çıktı sana özel bir durum değil her üyeyi inceleriz dedi anlayış gösterdim.

    Sizin bu yorum yapan olumsuz heriflerin 10 yılda yapamadığı ticareti ben burada 1 haftadır yapıyorum, forumda insanlara para kazandırıyorum tam olarak amacınız ne?_ siz kazanamıyorsunuz onlardamı kazanmasın
  • 26-09-2024, 19:44:33
    #13
    Valla kendim için almadım dediğini ama sanki haklısın gibi

    ZTOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paranın olduğu yerde potansiyel bi zahmet olsun potansiyeli olmayanları görüyorsun yorumda
  • 26-09-2024, 19:46:09
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Allah daha çok versin kimsenin kimsede gözü olmaz böyle konuşmaların galiba senin. Milletin ticaretinde gözün var gibi duruyor insanlar senden çekinerek ticaret yapıyorsa onların da bir bildiği vardır. İyi akşamlar
    ZTOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sonrasında ticaret yaptığım kişi çıktı sana özel bir durum değil her üyeyi inceleriz dedi anlayış gösterdim.

    Sizin bu yorum yapan olumsuz heriflerin 10 yılda yapamadığı ticareti ben burada 1 haftadır yapıyorum, forumda insanlara para kazandırıyorum tam olarak amacınız ne?_ siz kazanamıyorsunuz onlardamı kazanmasın
  • 26-09-2024, 19:46:51
    #15
    Benim vicdanımı sorgulamayın ben dün d*landırılmama rağmen @anabayinn benimle iletişime geçti davacı olmak istermisin dedi ben hesabı çalnan üyenin profilini inceleyip kendisi bedensel engelli bu süreçte hesap sahibi de yorulacak diyip şikayet etmemiş kişiyim kalbiniz kurumuş sizin
  • 26-09-2024, 19:47:02
    #16
    Merhaba arkadaşın sadece 6 ticaret puanı var ve hepsi yakın tarihlerde Kurumsal üye olması %100 güvenilir olacağı anlamına gelmiyor. Hesaplarımızı karşılaştırdığımızda benim üstte olduğum gayet net bir şekilde anlaşılıyor. İlk önce hesapları teslim etmemekte gayet haklı olduğumu düşünüyorum ve işlem yapmak istemediğimi arkadaşa belirttim dolandırıcılık söz konusu olamaz.!
  • 26-09-2024, 19:52:47
    #17
    ZTOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha dün 13 yıllık üye 130 ticaretle bizi d*landırdı diyorum hala naralar anlatıyorsun.

    Senin ortaya koyabileceğin bir güvence yok moderotor aracı olsun dediğim de kabul etmedin? mağduriyetimi de dile getirmişim kurumsal plusun bir özelliği yoksa neden aldık? güvence vermek için aldık yoksa neden alalım bir güvence vermiyorsa.


    Sizde haklısınız kurumsal plusı o kadar değersizleştirdiniz ki, alamayan alanlara hasetleniyor.
    1- Moderatörler aracı olmaz.
    2- Kurumsal Plus ana amacı güvenilirlik olmamalı ki bence değil zaten. Kurumsal plusun ana amacı ticaret konularınızda adı üstüne daha kurumsal gözükmek ve konularınızın daha çok öne çıkması olduğunu düşünüyorum.
    3- Güvence vermek için aldık demeniz daha az size güvenilmesine neden olacaktır.
  • 26-09-2024, 19:54:05
    #18
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Moderatörler aracı olmaz.
    2- Kurumsal Plus ana amacı güvenilirlik olmamalı ki bence değil zaten. Kurumsal plusun ana amacı ticaret konularınızda adı üstüne daha kurumsal gözükmek ve konularınızın daha çok öne çıkması olduğunu düşünüyorum.
    3- Güvence vermek için aldık demeniz daha az size güvenilmesine neden olacaktır.

    Boş bir yorum, kurumsal plus güvenirlilik olmamalımı?

    Yapın yapın hepiniz yorum yapın prinç taşı ayıklıyorum yarın öbür gün benden bir kuruş boğazınıza girmesin diye