Daha dün 13 yıllık üye 130 ticaretle bizi d*landırdı diyorum hala naralar anlatıyorsun.
Senin ortaya koyabileceğin bir güvence yok moderotor aracı olsun dediğim de kabul etmedin? mağduriyetimi de dile getirmişim kurumsal plusun bir özelliği yoksa neden aldık? güvence vermek için aldık yoksa neden alalım bir güvence vermiyorsa.
Sizde haklısınız kurumsal plusı o kadar değersizleştirdiniz ki, alamayan alanlara hasetleniyor.
1- Moderatörler aracı olmaz.
2- Kurumsal Plus ana amacı güvenilirlik olmamalı ki bence değil zaten. Kurumsal plusun ana amacı ticaret konularınızda adı üstüne daha kurumsal gözükmek ve konularınızın daha çok öne çıkması olduğunu düşünüyorum.
3- Güvence vermek için aldık demeniz daha az size güvenilmesine neden olacaktır.