Tapo C200 wiraless camera kullanan varsa sorum var
14
●230
- 25-09-2024, 22:38:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ürünü bugün aldım işimi fiatına göre cok cok görür sd kart almadım kendi sunucusu var tapo core isminde 30 gün deneme sürümü veriyormuş şuan oraya kayıt ediyor işin ilğinç tarafı camera yazılımını iphone telefonuma kurdum hareket algılama kişi algılama ve bebek algılama özellikleri var bunlardan birini seçmessem kayıt etmiyor neden acaba boş oda da olsa kayıt etmesini istiyorum hareket olmasa da
- 25-09-2024, 22:44:03bende var da tapoda sadece hareeket vs göre kayıt vardır heğ kayıt istersen hikvision alıp bide dvr cihazı
- 25-09-2024, 22:46:06ozaman hareket algılama olmadan kayıt özelliği yok cihazda dogrumu anladım hocamFinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2024, 23:01:52sd karta devamlı kayıt yapıyormu hocam hareket algılamadancaneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2024, 23:07:05FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecaneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecevaplar için tşk ederim hocalarım bilğiniz varsa pc dende emülatör olmadan izlemenin yoluvarmı veya izlemeyi denediniz mi ?FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2024, 23:46:32Evet sürekli kayıt yapar bir nvr kayıt cihazı alırsanız onada kayıt yaptırabilirsiniz bu bilgisayardan web üzerinden izlemenizi de sağlarShutterIsland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle