Sizce hangi logo daha iyi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce hangi logo daha iyi
17
●
386
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce hangi logo daha iyi
1
2
19-09-2024, 18:26:18
#1
esrefyasa
Selam arkadaşlar, yeni açılacak dijital ajans için logo arayışındayız. Sizce hangisi daha modern ve güzel görünüyor fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim teşekkürler
19-09-2024, 18:28:07
#2
Conquer0r
2
19-09-2024, 18:29:41
#3
YU Digital
Dijital Büyüme Ortağınız
2
19-09-2024, 18:30:53
#4
buzmavisi26
6 diyelim
19-09-2024, 18:32:31
#5
zerfymedya
Üyeliği durduruldu
2 😎
19-09-2024, 18:33:57
#6
ByHazerfen
2 hoş
19-09-2024, 18:34:19
#7
Dumrul
Üyeliği durduruldu
bence 4 sade harflere şekil falan verilmeden okunaklı bir şekilde yazılmış. Yine de az değişik görünsün istiyorsanız 5 de olabilir.
19-09-2024, 18:34:24
#8
Kdrncr
Hocam içlerinden 2 numara ama Carmens Sans fontunu bas geç gerine bakma.
19-09-2024, 18:35:21
#9
bilalofficialz
Hocam 4 çünkü yazılar daha önde ve belirgin duruyor kullandığınız font'dan dolayı markanızı daha çok öne çıkarır bence
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler