• 23-09-2024, 08:50:15
    #10
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 12 usd satın aldım ama demo gibi görüyorum. Acaba neden ?😏
    Satın alım yaptıktan sonra Figma dosyasını ilettiler mi size mail üzerinden vs?
  • 23-09-2024, 09:28:55
    #11
    MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satın alım yaptıktan sonra Figma dosyasını ilettiler mi size mail üzerinden vs?
    Evet.
    12 USD zaten.
    Ticket eklemedim 14 dolar yerine 12 dolar olarak satın aldım. Direk siteden link çıktı, indirdim ama yine demoda ki kadar ekran görüyorum. Yani Tinder Gold kısmına kadar.
    Acaba ben mi yanlış açtım dicem ama figma ile direk açıp import ettim.
  • 23-09-2024, 09:32:30
    #12
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet.
    12 USD zaten.
    Ticket eklemedim 14 dolar yerine 12 dolar olarak satın aldım. Direk siteden link çıktı, indirdim ama yine demoda ki kadar ekran görüyorum. Yani Tinder Gold kısmına kadar.
    Acaba ben mi yanlış açtım dicem ama figma ile direk açıp import ettim.
    1 saate kadar müsait olacağım anydesk iletebilirseniz veya figma dosyasını gönderebilirseniz inceleyeyim.

    Figma kullabmayı biliyor musunuz peki? Belki sol tarafta sayfalama yapıp tüm sayfaları başka bir sayfaya almışlardır baktığınız ekran demo ekranların bulunduğu sayfa olabilir
  • 23-09-2024, 09:33:32
    #13
    MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 saate kadar müsait olacağım anydesk iletebilirseniz veya figma dosyasını gönderebilirseniz inceleyeyim.

    Figma kullabmayı biliyor musunuz peki? Belki sol tarafta sayfalama yapıp tüm sayfaları başka bir sayfaya almışlardır baktığınız ekran demo ekranların bulunduğu sayfa olabilir
    Figma konusunda deneyimim yok, dediğiniz de olabilir bilmiyorum.
    Yazarsanız hocam elbette anydesk verebilir ya da dosyaları iletebilirim. Teşekkürler.