• 16-09-2024, 13:52:54
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Cumhurbaşkanı bir YouTube kanalı açsa 10-20 dakikalık bir video atsa ve tüm vatandaşların izleyip abone olması zorunlu kılınsa yani 80 milyon abone ve 80 milyon görüntülenme diyelim.

    Sonra bu parayı her ay vatandaşlara dağıtsa böyle bir şey yapılabilir mi? Her gün 1 video atsa ayda 2.5 milyar izlenme yapar deli gibi para
  • 16-09-2024, 13:55:48
    #2
    Vatandaşlara dağıtma kısmında koptum matematik çalış
    • EymenKorkmaz
    • sbulutakyuz
    • aliumac
    EymenKorkmaz, sbulutakyuz, aliumac ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 16-09-2024, 13:56:43
    #3
    benim payımı bana dağıtmak yerine benden aldığı sgk vergisinden düşsün....
  • 16-09-2024, 13:57:09
    #4
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatandaşlara dağıtma kısmında koptum matematik çalış
    Komik olan ne boş insan
  • 16-09-2024, 14:01:28
    #6
    abone olunmasının zorunlu kılınması mı? YouTube anında kapatır kanalı.
  • 16-09-2024, 14:02:49
    #7
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Mantıklı 😅
  • 16-09-2024, 14:05:03
    #8
    Kanka güzel hesap yapmışsın ona bakarsan herkes 3 hesap açarak abone olursa ya da 5 hesap açarsa değil mi daha çok kazanç elde edilir sorun şu ki abone olursak onun da vergisini öderiz buna emin ol
  • 16-09-2024, 14:07:14
    #9
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    PastelYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanka güzel hesap yapmışsın ona bakarsan herkes 3 hesap açarak abone olursa ya da 5 hesap açarsa değil mi daha çok kazanç elde edilir sorun şu ki abone olursak onun da vergisini öderiz buna emin ol
    O zaman bot hesaba girer kapatırlar diye düşündüm