• 03-09-2024, 00:32:15
    #1
    Merhabalar e-ticaret işine girmek istiyorum neler yapmalıyım sizce hangi otomasyon şirketini kullanmalıyım başlangıç olarak neler yapmalıyım
    bilgi verebilicek var mıdır acaba *
  • 03-09-2024, 00:39:24
    #2
    Dropshipden uzak dur gerisini bilmem
  • 03-09-2024, 00:39:48
    #3
    ben yalaşık 1-2 senedir dropshippingi araştırmaktayım çoğunluğa ve başarılı kişilere bakarsak shopify kullanmaktalar
  • 03-09-2024, 00:40:55
    #4
    EnzoCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dropshipden uzak dur gerisini bilmem
    denediniz mi hocam ?
  • 03-09-2024, 00:43:43
    #5
    DejaWuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denediniz mi hocam ?
    cevabım yurtdışı için değil yurtdışını hiç denemedim yorum yapamam ama türkiyede dropship diye bi sistem yok var diyende seni kandırmaya çalışıyordur. Tedarikçiler vermiş binlerce kişiye XML Linklerini trendyola gir aynı ürün 300 500 kişi satmaya çalışıyor, fotoğraflar desen yerlerde. Ama en önemliside stok meselesi, stokları çok sınırlı, sen müşteriye satıyorsun dönüp sipariş vereceksin stok yok hayda
  • 03-09-2024, 00:46:18
    #6
    EnzoCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevabım yurtdışı için değil yurtdışını hiç denemedim yorum yapamam ama türkiyede dropship diye bi sistem yok var diyende seni kandırmaya çalışıyordur. Tedarikçiler vermiş binlerce kişiye XML Linklerini trendyola gir aynı ürün 300 500 kişi satmaya çalışıyor, fotoğraflar desen yerlerde. Ama en önemliside stok meselesi, stokları çok sınırlı, sen müşteriye satıyorsun dönüp sipariş vereceksin stok yok hayda
    yurtdışı denemek lazım hocam drop işinin mantığı çinden ucuza alıp(alibaba) yurtdışına gönderip kar etmek malisef türkiyede gün geçtikçe vergiler ağırlaşmakta ekonomi değişkenlikleri milletin fiyat algısı şaştı
  • 03-09-2024, 00:47:29
    #7
    DejaWuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışı denemek lazım hocam drop işinin mantığı çinden ucuza alıp(alibaba) yurtdışına gönderip kar etmek malisef türkiyede gün geçtikçe vergiler ağırlaşmakta ekonomi değişkenlikleri milletin fiyat algısı şaştı
    En güzeli stok yapacaksın işini kendin halledeceksin. Deneyimlerim bana bunu öğretti.
  • 03-09-2024, 00:48:21
    #8
    EnzoCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güzeli stok yapacaksın işini kendin halledeceksin. Deneyimlerim bana bunu öğretti.
    öylede ürünün elinde kalma ihtimali ve yüksek zarar etme potansiyeli var hocam
  • 03-09-2024, 01:13:50
    #9
    EnzoCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güzeli stok yapacaksın işini kendin halledeceksin. Deneyimlerim bana bunu öğretti.
    ve hatta üreteceksin. maliyet kontrolü elinde olacak, kapasite ayarlayabileceksin vs.