Merhabalar e-ticaret işine girmek istiyorum neler yapmalıyım sizce hangi otomasyon şirketini kullanmalıyım başlangıç olarak neler yapmalıyım
bilgi verebilicek var mıdır acaba *
E-Ticaret nasıl başlanmalı neler yapılmalı ?
13
●408
- 03-09-2024, 00:32:15
- 03-09-2024, 00:43:43cevabım yurtdışı için değil yurtdışını hiç denemedim yorum yapamam ama türkiyede dropship diye bi sistem yok var diyende seni kandırmaya çalışıyordur. Tedarikçiler vermiş binlerce kişiye XML Linklerini trendyola gir aynı ürün 300 500 kişi satmaya çalışıyor, fotoğraflar desen yerlerde. Ama en önemliside stok meselesi, stokları çok sınırlı, sen müşteriye satıyorsun dönüp sipariş vereceksin stok yok haydaDejaWuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2024, 00:46:18yurtdışı denemek lazım hocam drop işinin mantığı çinden ucuza alıp(alibaba) yurtdışına gönderip kar etmek malisef türkiyede gün geçtikçe vergiler ağırlaşmakta ekonomi değişkenlikleri milletin fiyat algısı şaştıEnzoCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2024, 00:47:29En güzeli stok yapacaksın işini kendin halledeceksin. Deneyimlerim bana bunu öğretti.DejaWuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2024, 00:48:21öylede ürünün elinde kalma ihtimali ve yüksek zarar etme potansiyeli var hocamEnzoCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2024, 01:13:50ve hatta üreteceksin. maliyet kontrolü elinde olacak, kapasite ayarlayabileceksin vs.EnzoCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle