burun estetiğiyle ilgili soru
9
●284
- 01-09-2024, 22:47:06merhaba dostlar doğarken tavşan dudak olarak doğdum dudağımın ve burnumun görüşünü sevmiyorum bundan dolayı birkaç ay sonra dudak ve burun estetiği olmak istiyorum daha önce böyle bir ameliyat olan var mı ortalama fiyatlar nedir acaba yakın zamanda estetik ameliyatı olan var mıdır
- 01-09-2024, 22:49:12Hocam doktor seçiminiz çok önemli bu konuda doktora göre değişiyor sadece burun 70 ila 200 arasında
- 01-09-2024, 22:49:55sadece burun 70 ile 200 arasıysa burun doktorda kalsın kral pasuopguqopwugqopuDigitalweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2024, 22:51:08Yılbaşı döneminde burun ameliyatı oldum, bilmeniz gereken kritik bilgileri listeliyorum hocam;
Ameliyat olacağınız gün kan tahlili yaptırmayın, bir gün öncesinden yaptırın. Ameliyat olacağınız gün su içmediğiniz ve yemek yemediğiniz için bünyeniz zayıf oluyor ve kan verdiğinizde bayılma riski oluyor.
Sakın ama sakın doktorunuzun instagramda paylaştığı ameliyatlara bakarak doktor tercihi yapmayın. Sadece iyi ameliyatları paylaşıyorlar. O doktoru internetten detaylıca araştırın.
Mümkünse şehrinizde bulunan bir doktoru seçin. Farklı şehirde olmak ve yol vs. çekmek aşırı zor.
Doktorun söylediği şeyleri mutlaka uygulayın. İlk aylar aşırı zorlu geçiyor. Mümkünse kışın tam ortasında ameliyat olun.
Farklı bir bilgi isterseniz wpden yazabilirsiniz hocam. - 01-09-2024, 22:51:29Valla hocam sonradan pişmanlık yaşamamak için iyi doktor fiyatları öyle 26 eylülde ameliyatım var malesefki fiyat durumları bu özel için
- 01-09-2024, 22:52:42siz ne kadara oldunuz hocam ameliyatıPriv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2024, 22:53:33benim aynı doktordan 2. ameliyatım olduğu için yalnızca ameliyathane masraflarını verdim. o da 10-11bin civarı tuttu. ama şu an normalde 25-30k arasıJaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2024, 23:02:19Ben 24 Ağustosta burun estetiği oldum 50bin tlye. Doktordan doktora değişiyor kesinlikle. Şuan ne kadar bilmiyorum ama ben olduğumda da 120bine başka doktorlarda vardı. Ben olduğum için gayet memnunum.