• 01-09-2024, 22:00:16
    #28
    şu sekılde bır sorun olabılır basıma gelmıstı anakarta goruntu aktardıgınız kabloyu takmayın or hdmı dp ekran kartına takın ıslemcınızde dahılı goruntu bellegı yok ıse dırekt anakrttakı hdmı dan yada dp den goruntu vermez goruntu almak ıcın ekran kartına kablo taktıgınıza emın olun
  • 02-09-2024, 02:05:21
    #29
    merhabalar, bu gün bir bilgisayarcıya götürdüm. bahsettiğiniz tüm girişleri ve aparatları denedik ancak sorun düzelmedi. en son 1gb bir ddr4 ekran kartı taktı bu karttada Hdm üzerinden görüntü gelmedi ancak eski tip bir giriş taktı ve görüntü geldi.Anakart, işlemci ramler sağlam. Ancak sorun PSU'mu yoksa ekran kartı kaynaklımı hala çözemedik. yarın tekrar gidicem ekran kartını başka bir bilgisayara takacağız. sorun ya psu ya ekran kartı kaynaklı. psudan emin değilim ancak ekran kartı geçen hafta sorunsuz çalışıyordu.
  • 03-09-2024, 19:07:34
    #30
    Heda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar, bu gün bir bilgisayarcıya götürdüm. bahsettiğiniz tüm girişleri ve aparatları denedik ancak sorun düzelmedi. en son 1gb bir ddr4 ekran kartı taktı bu karttada Hdm üzerinden görüntü gelmedi ancak eski tip bir giriş taktı ve görüntü geldi.Anakart, işlemci ramler sağlam. Ancak sorun PSU'mu yoksa ekran kartı kaynaklımı hala çözemedik. yarın tekrar gidicem ekran kartını başka bir bilgisayara takacağız. sorun ya psu ya ekran kartı kaynaklı. psudan emin değilim ancak ekran kartı geçen hafta sorunsuz çalışıyordu.
    https://www.r10.net/1087946065-post10.html burada bahsettigimi denediniz mi hocam?ekran kartını kasadan dışarı çıkarıp,anakartın üzerindeki o eski tip giriş dediginiz vga girişine kabloyu takarak denerseniz belli olurdu ekran kartında sorun var mı yok mu...
  • 03-09-2024, 20:31:12
    #31
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1087946065-post10.html burada bahsettigimi denediniz mi hocam?ekran kartını kasadan dışarı çıkarıp,anakartın üzerindeki o eski tip giriş dediginiz vga girişine kabloyu takarak denerseniz belli olurdu ekran kartında sorun var mı yok mu...
    hocam ana kartımda girişler var ancak işlemcimde ve ana kart üzerinde dahili ekran kartı olmadığı için zaten o görüntü vermiyor. hatta ben anakartı alırken oraya bakıp aldım ekran kartını alana kadar oraya takar format atarım diye ancak işlemcimin kendisinde dahili grafik işleme ana kartta ise dahili ekrankartı yokmuş o girişleri niye koymuşlar bilmiyorum.
  • 03-09-2024, 21:42:00
    #32
    Heda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ana kartımda girişler var ancak işlemcimde ve ana kart üzerinde dahili ekran kartı olmadığı için zaten o görüntü vermiyor. hatta ben anakartı alırken oraya bakıp aldım ekran kartını alana kadar oraya takar format atarım diye ancak işlemcimin kendisinde dahili grafik işleme ana kartta ise dahili ekrankartı yokmuş o girişleri niye koymuşlar bilmiyorum.
    anladım hocam,haklısınız o zaman.sırf bu yüzden işlemci alırken onboard ekran kartı var mı diye bakıyorum.bu tür sorunlarda yoksa ekran kartı arayıp dururum diye.şuan mesela benim kasada ekran kartı yok,1 yıldır onboard ekran kartı ile kullanıyorum.ana kartlarda ekran kartı zaten olmuyor bildigim kadarıyla,varsa işlemcininin vardır.anakartda o yerler olması normal yani,alacagın işlemciyi adamlar bilemez sonuçta.ekran kartlı işlemci alırsa takar kullanır diye koymuşlardır.
  • 03-09-2024, 22:00:26
    #33
    AMD işlemcilerde sadece APU Serisi ise entegre grafik kartı olur, sizinki 5600 olduğu için mevcut değil, çevrenizden test yapabileceğiniz bir ekran kartı var ise öncelik olarak başka bir ekran kartı takarak ekran kartında sorun olup olmadığının tespiti yapmak, aslında anakartların hepsinde debug led leri olur VGA - BOOT - CPU - RAM diye bunlardan hiç biri uyarı vermiyor mu acaba ?