• 30-08-2024, 23:15:23
    #1
    Arkadaşlar merhaba, öncelikle geceniz güzel olsun.
    Şöyle biraz düşündüm de ne yaparsam mutlu olurum ya da ne alırsam mutlu olurum diye çok şey geldi aklıma ama hep daha yükseğini istediğimiz için elimizde var olandan da mahrum kalıyoruz galiba.
    diyelim ki 300-400k gibi bütçeniz sadece kendi zevkiniz için bu parayı nasıl harcardınız?
    Araba, oyun, gece hayatı, tatil, bilgisayar ya da her hangi bir şey. Sadece sizi mutlu edecek şeyleri merak ediyorum benim ki araba ama dediğim gibi hep daha iyisini istediğimiz için elimizde olandan da mahrum kalıyoruz bu paraya güzel araba gelmez diye düşünüp almıyorum mesela
  • 30-08-2024, 23:16:27
    #2
    Cami yapardım
  • 30-08-2024, 23:17:16
    #3
    Mustafa düşünceliyle bir ay balkan turuna çıkardım
    • Pmann
    • Aras21
    • slowy
    Pmann, Aras21, slowy ve 1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
    4 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 30-08-2024, 23:17:30
    #4
    Bilemem kardes meyveyi soymadan icinden ne cikacak bilemem diyor razmiz dayi.
    Olmayan paranin hayalinin kuramam diyorum bende
  • 30-08-2024, 23:17:45
    #5
    home gym ve 10 yıllık supplement 🤤
  • 30-08-2024, 23:18:07
    #6
    eşya veya giyim haricinde, eğer keyfe harcayacak 300k para olsaydı Türkiye yi gezmek ile harcardım, yöresel llezzetler, tarihi yerler, insanlar... bence en az 30 il gezerdim
  • 30-08-2024, 23:19:30
    #7
    Teknolojik ürün satın almak nedense beni mutlu ediyor
  • 30-08-2024, 23:19:59
    #8
    Suan lyon maci 4-3 ona bi gole daha girerdim😀
  • 30-08-2024, 23:20:49
    #9
    nrozorhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cami yapardım
    Her adımda cami olmasaydı bunu bende çok isterdim galiba