Şöyle biraz düşündüm de ne yaparsam mutlu olurum ya da ne alırsam mutlu olurum diye çok şey geldi aklıma ama hep daha yükseğini istediğimiz için elimizde var olandan da mahrum kalıyoruz galiba.
diyelim ki 300-400k gibi bütçeniz sadece kendi zevkiniz için bu parayı nasıl harcardınız?
Araba, oyun, gece hayatı, tatil, bilgisayar ya da her hangi bir şey. Sadece sizi mutlu edecek şeyleri merak ediyorum benim ki araba ama dediğim gibi hep daha iyisini istediğimiz için elimizde olandan da mahrum kalıyoruz bu paraya güzel araba gelmez diye düşünüp almıyorum mesela