Benim bağımlılığım alkol. bir kızın yanına mı gidilecek? Dışarı mı çıkılacak? Bir aktivite mi yapılacak? Alkol almadan yapılamaz.
eve geçerken bile, tekele uğrar öyle eve geçerim
. Artık normalleşmek için içiyorum diyebilirim, gülüyorum falan ama yani tutmuşuz bir şeyleri : ))))))Sizin bağımlılıklarınız neler? Bu bir kız olabilir, herhangi bir şey olabilir, yorumlarınızı bekliyorum.