Bu saat hakkında düşünceleriniz | R10+ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu saat hakkında düşünceleriniz | R10+
10
●
316
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu saat hakkında düşünceleriniz | R10+
1
2
26-08-2024, 16:29:30
#10
skdenizcom
Gelistirici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel saat. Markayı kullanan yakınlarım var bir problemle karşılaşmadılar.
Saat ve Saat'in kendi sitesine de bakınız. Daha uygun fiyat veya daha iyi taksit avantajları bulabilirsiniz.
saatvesaatin kendi sitesinde 500 tl daha pahalı 😁
26-08-2024, 17:44:26
#11
Lebrama
Böyle kıyafet markalarından saat almanı tavsiye etmem . YouTube Erk koçak videolarına bakabilirsin
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler