Ama ateşi 39.5 olmuş bu gece hala antibiyotik veriliyor vücut savaştığı için mi çıkıyoe bilmiyorum.
Geldiğimiz gün amilaz değeri 7ymiş bugün de 9 çıkmış. Normal değer 28-100 arası görünüyor aslında o da normale yaklaşmaya eğilimli görünüyor. Ama internette böyle bir görsele rastladım bizim bebek 50 günlük falan düşük olması normal olabilir mi?
