Fikirlerinize ihtiyacım var. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fikirlerinize ihtiyacım var.
11
●
162
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Fikirlerinize ihtiyacım var.
1
2
22-08-2024, 19:31:56
#1
Nurest
Ne Ekleyebilirim sizce ?
Sizin Nelere İhtiyacınız Var ?
Tüm Fikirlerinizi Yazın Çok İhtiyacım Var Bir şey Bulamıyorum Eklemek İçin.
Tabi eklenecek şeylerin r10 daki çoğu kişinin işe yaricağı şeyler olmalı.
Şimdiden teşekkür ederim
22-08-2024, 19:32:48
#2
ataliemre
Google sıra bulucu
22-08-2024, 19:33:33
#3
Nurest
ataliemre adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Google sıra bulucu
Çok teşşekür ederim. Eklenecek.
22-08-2024, 19:34:02
#4
Cagdasates
Dijital kartvizit
tarzında link oluşturucu
22-08-2024, 19:34:24
#5
Cagdasates
Cagdasates adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dijital kartvizit
tarzında link oluşturucu
Link kısaltma
22-08-2024, 19:35:46
#6
Nurest
Cagdasates adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Link kısaltma
Çok teşekkürler hocam. Bunuda eklicem.
22-08-2024, 19:44:46
#7
Misafir
Resim dönüştürücü
22-08-2024, 19:48:14
#8
Nurest
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Resim dönüştürücü
detay verirmisiniz hocam biraz. çok teşekkür ederim bunuda eklicem.
22-08-2024, 20:21:19
#9
MythDev
Nurest adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
detay verirmisiniz hocam biraz. çok teşekkür ederim bunuda eklicem.
Arkadaş resim dönüştürü derken uzantı dönüştürücüden bahsediyor. Yani kısaca;
jpg to png, png to webp gibi...
Bende fikir vereyim. Mesela CSS küçültücü (CSS Minifier) ve JavaScript küçültücü (JS Minifier)
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler