Vergi Dairesinden Çağrildim ! ! ! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vergi Dairesinden Çağrildim ! ! !
41
●
7.190
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Vergi Dairesinden Çağrildim ! ! !
1
2
3
4
5
22-08-2024, 18:22:36
#19
logonukesfet
escapist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Giderken ampul simgeli tşört giyin
VALLA HOCAM MODUM 0'DI SAYENİZDE GÜLDÜK BUGÜNDE HAHAHAHAH
22-08-2024, 19:55:13
#20
MeyRa
https://youtu.be/0gSyfcrK07s?si=BodJqcE2caiK4b-9
İşin şakası,
İnteraktif vergi dairesinden baktınız mı tebligat içeriğine?
22-08-2024, 20:24:42
#21
berkantipek
Takip.
22-08-2024, 22:51:04
#22
MAS
hangi vergi dairesi
22-08-2024, 23:59:03
#23
OzbeyMedya
√ YOUTUBE İZLENME √
MeyRa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://youtu.be/0gSyfcrK07s?si=BodJqcE2caiK4b-9
İşin şakası,
İnteraktif vergi dairesinden baktınız mı tebligat içeriğine?
Yoo bakmadım muhasebe söylemişti bakim simdi
MAS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hangi vergi dairesi
E ticaret denildi
23-08-2024, 00:12:33
#24
kalitelihostorg
escapist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Giderken ampul simgeli tşört giyin
Güzel öneri hocam İşe yarayabilir
23-08-2024, 08:18:48
#25
ertunc23
OzbeyMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yoo bakmadım muhasebe söylemişti bakim simdi
E ticaret denildi
İş yapmışsındır fatura kesmemişsindir yada birisi şikayet etti.
23-08-2024, 10:04:22
#26
professing
Cooper34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çayı onlar mı ısmarladı hocam
Parasını ödeyip içmiş işte
23-08-2024, 12:14:11
#27
Misafir
Merhaba,
Verginizi ödemenize rağmen mi çağırıyorlar sizi vergi dairesine? Vergi ödemediğiniz için çağırıyorlarsa, neden verginizi ödemiyorsunuz ki?
OzbeyMedya
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler